Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
babbii_lief schreef:Cayenne dank je wel hij staat op een manege en daar kan ik begleiding krijgen
dit topic is waar
de vader is farrington en is een kwpn
kelly vroeg niet een mening over typen en dat is voor mij geen belang
__KELLY schreef:Maar het lijkt mij toch wel belangrijk dat jij hier zo goed mogelijk Nederlands typ. En een goede opmaak zodat het goed leesbaar is. Een spellingsfoutje is geen ramp (betrap mezelf hier als ik snel wat wil typen ook altijd op wat spellingsfoutjes af en toe), maar het is hier wel van belang dat je dus goed Nederlands typ (in iedergeval goede zinsopbouw dus punten, comma's enz. en als je reageert op meerdere mensen een enter er tussen doet zodat mensen niet hoeven vissen tegen wie je dat bedoeld)

babbii_lief schreef:hoi ik heb een 4jarige hengst gekocht ik kon daar zo mee wegrijden en het ging allemaal goed nu heb ik hem vandaag 19-04 opgehald heeft 2 uur braaf op de trailer gestaan en bij zijn nieuwe plek aangekomen even gehinnikt maar eigenlijk meer niet deed ie bij zijn vorige stal ook niet nu heb ik hem in de bak losgelaten dat ie even zijn benen kan strekken en zadel en hoofdstel gepast maar moest andere singel aan dus 2 keer gepast en ben er daarna opgegaan wat niet goed gaat tenslotte 2 keer afgevallen heb hem flink aangepakt laten weten wie de baas is maar ben er niet meer opgestapt heb hem nog gelongeerd nu ben ik van mening dat ik teveel heb gedaan en dat het ook wennen voor hem is en hij is niet gek hij is nu 6 weken onder de man en heeft zich heel goed gedragen dat er zelfs een meisje van 12 op gereden heeft heb hem zelf uitgeprobeerd en hij was zo lief maar ik wil tog even jullie mening weten groetjes carry

IMo dan
russel schreef:Zul je toch moeten gaan leren anders zal je nooit een baan op kantoor kunnen vinden, moet je een briefje schrijven om je zaken te regelen, ga je toch wel af en nemen ze je niet serieus.
Je hebt neem ik aan op de lagere school gezeten? Dat waren de lessen in de eerste klassen. De leerplicht zal je het tegen wil en dank geleerd hebben. Of ben je pas sinds kort in Nederland en heb je geen basisschool gehad?