Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daar lijkt je shet wel op gezien zijn gedrag tegenover jou, je man, je paard, beesten en spullen in de weide.
MoonChloe schreef:Was Bert ook vals toen hij met andere paarden in het land stond? (ik zie in je profiel dat hij voor Chad 2 andere weidegenoten heeft gehad bij jou)
Liezel1 schreef:zo veilig mogelijk... ik vraag me af of dat stadium niet allang gepasseerd is...
zo zonde.. mensen zien niet in wat ze hun shet aandoen als ze ze niet al vanaf jongs af aan opvoeden...
Maar dat maakt het des te ingewikkelder voor mij eigenlijk.....Citaat:Ja en nee... Het gedrag is erger geworden maar hij heeft voor zover ik weet altijd de dominante rol gespeeld. Bij Matador had hij ook de leiding en dat was een dominate ruin pur sang! Die heeft ook wat klappen te verduren gehad, maar die pakte weleens terug, zo erg soms, dat Bert weleens een paar dagen wat ongelukkig liep, of een stukje vel mistte. Niks mis mee lijkt me zo.
Maanling schreef:Ik denk eigenlijk dat je je keus al bijna gemaakt heb... of zit ik er helemaal naast?
ellepel schreef:Citaat:Ja en nee... Het gedrag is erger geworden maar hij heeft voor zover ik weet altijd de dominante rol gespeeld. Bij Matador had hij ook de leiding en dat was een dominate ruin pur sang! Die heeft ook wat klappen te verduren gehad, maar die pakte weleens terug, zo erg soms, dat Bert weleens een paar dagen wat ongelukkig liep, of een stukje vel mistte. Niks mis mee lijkt me zo.
hoe was bert in die periode?
eigenlijk zou je mijn pony even moeten lenen, die heeft echt een vreselijke hekel aan shetten
![]()
( flauw,maar vind het echt sneu voor jullie allemaal)
ook kleinere er tussen (A-tjes) En daar was hij toch ook niet lief..... Hij zoekt ook nooit het gezelschap op ofzo.... tis een raar ding, dat is zeker

Judje schreef:Dus, heel hard: het beestje laten leven en de klappen vangen of het beestje uit zijn agressieve leven verlossen.
ellepel schreef:ik zit ook al mijn leven tussen de paarden en heb zwaar de neiging om te zeggen van breng hem maar bij mij.