mijn vorige paard was ook een kei in scheten laten

eerste keer ben ik er bijna van af gevallen omdat ik zo ontzettend hard moest lachen
paard van me vriendin sloeg op hol omdat die schrok, zij ook keihard lachen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

paard van me vriendin sloeg op hol omdat die schrok, zij ook keihard lachen
). 
ooh ik heb de slappe lach nu

Ge-wel-dig 
1 pony op de manege die laat echt veel scheten, maar iedereen negeert het, stiekem moet ik altijd giegelen 
mijn hond kijkt soms ook echt om van huh? dat was dat nou? dan zie je die oortjes zo gespitst
lieniminnie schreef:Hahahahahahaooh ik heb de slappe lach nu
![]()
Je knijpt alle lucht eruitGe-wel-dig
het is ook allemaal zo herkenbaar1 pony op de manege die laat echt veel scheten, maar iedereen negeert het, stiekem moet ik altijd giegelen
Geweldig vind het als het inderdaad tijdens het bokken gebeurd, of op het ritme van de draf![]()
Maar het mooiste vind ik toch als ze er zelf van schrikkenmijn hond kijkt soms ook echt om van huh? dat was dat nou? dan zie je die oortjes zo gespitst
Citaat:Maar het mooiste vind ik toch als ze er zelf van schrikkenmijn hond kijkt soms ook echt om van huh? dat was dat nou? dan zie je die oortjes zo gespitst :'

Nebraska schreef:Cheyentic...nu weet je ook hoe sommige mensen aan de sproeten komen
maar die kunnen idd ook heel erg stinken ja (baby's dan he)
minkie schreef:Silletje schreef:het is nog genanter als je het zelf doet
welnee.. geef gewoon het paard de schuld!

altijd lachen en 1 iemand met een rode kop haha

Pluizebolpum schreef:Ikima schreef:Bij honden stinken die pffff-winden ook veel meer dan die knallers.
Geloof me, katten kunnen er ook wat van...

haha