Waratje schreef:ponny_power schreef:Dankje , denk dat ik maar eens ga bestellen dan
voor die 15 euro kun je ook geen miskoop doen natuurlijk
wat betreft die les ... heb als goed excuus dat ik er de tijd niet voor heb naast de pony zelf.
maar ben echt te ongeduldig en eigenwijs , ben niet voor niets met 15 van school gegaan![]()
scheelt wel dat als ik rij , dan rijdt ik met ervaren vrienden , dus uiteindelijk komt het vast goed ...ook zonder les
Tijd kun je maken, of je nu rijdt in de les of je rijdt zelf, je zit net zo veel tijd op dat paard. En met les kan het zijn dat leert om het comfortabeler te houden voor het paard. Niemand kan zomaar goed rijden, iedereen heeft met regelmaat les nodig. Daarbij is het leuk om jezelf en je paard te verbeteren met die lessen.
Dus nee, ik vind niet dat je een "goed excuus" hebt om geen les te nemen. Eigenwijs is best, maar laat je paard er niet de dupe van worden......
Hoewel je het niet wilt horen... sjongejonge.. geen tijd voor les naast de pony zelf? Je rijd toch ook op de pony? Dan kan je toch net zo goed les nemen?
Je kán nog niet eens rijden begrijp ik uit je teksten.. je bent namelijk te eigenwijs voor les. Sorry.. open je ogen, rijden leer je niet uit een boekje!! Rijden leer je door les.. en het liefste les voordat je eigen paard koopt. Lessen met een eigen paard is super, maar een basis moet je toch leren. Maneges hebben de perfecte paarden om jouw 'gestuntel' te accepteren en het je goed te leren... vindt maar eens zo'n eigen paard!
daarbij zou ik maar eens wat gaan doen aan het ongeduld, want iets wat geen combi is, is paarden en ongeduld

!!!!!!!!
)