Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinuts schreef:kunnen ze haar niet blokkeren ofzo?
pinuts schreef:Jah slotje dus.. vind de TS wel heel erg sneu..:S Goh het begon zo goed.. mjah waarschijnlijk een hopeloze puber..:S die wil laten weten dat ze drinkt blowt en met jongens van 18 fiets.. jammer..
superXmacho schreef:pinuts schreef:Jah slotje dus.. vind de TS wel heel erg sneu..:S Goh het begon zo goed.. mjah waarschijnlijk een hopeloze puber..:S die wil laten weten dat ze drinkt blowt en met jongens van 18 fiets.. jammer..
heb NOOIT gefiets als jullie iets anders daarmee bedoelen dan normala fietsen
maar zij begonnen in mijn andere topic en hebben deze topic ook verknalt dus dacht als we zo beginnen kan ik ook mee doen .
of zal ik een topic maken met alle domme dingen die ik een keer heb gedaan maar heb van de meeste dingen wel spijt
pinuts schreef:haha volgens mij wachten wij allemaal wanhopig op een slotje:P Hoe tem je eig?
pinuts schreef:Jah slotje dus.. vind de TS wel heel erg sneu..:S Goh het begon zo goed.. mjah waarschijnlijk een hopeloze puber..:S die wil laten weten dat ze drinkt blowt en met jongens van 18 fiets.. jammer..
vicksytje schreef:ah wat ben je toch zielighoeveel dingen ga je nog verzinnen?
messchien zijn er hier bokkers met echte problemen, en ik zou als ik jou was maar opletten wat ik zeg, want je kunt zo die mensen erg kwetsen
superXmacho schreef:ik ehb ook egt een probleem maar die andere maken er ene probleem van kijk maar in me oude topic als je me niet gelooft
Nathaliia schreef:vicksytje schreef:ah wat ben je toch zielighoeveel dingen ga je nog verzinnen?
messchien zijn er hier bokkers met echte problemen, en ik zou als ik jou was maar opletten wat ik zeg, want je kunt zo die mensen erg kwetsen