loosy schreef:neej, zo bedoelde ik het niet. maar je ging er meteen van uit dat ze niks met paarden kon.
Dubbel accounts zijn niet toegestaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loosy schreef:neej, zo bedoelde ik het niet. maar je ging er meteen van uit dat ze niks met paarden kon.
loosy schreef:ik kijk gewoon naar alle berichten.. en de nieuwe ik bedoel waar nieuwe reacties op komen
loosy schreef:ja, daar ben ik het helemaal mee eens. misschien kan joepluffer hier wat mee doen
_lies_ schreef:Heb je geTemd? De mods zullen wel kunnen zien of het een dubbel account is
loosy schreef:nee... en wat is geband?
loosy schreef:maar het zijn shetlanders en ze doet het aan een halstertouw denk je dat dat hoog is?
loosy schreef:maar.. je kan een acount niet verwijderen... dus stel dat het zo was.. kon je er nu niets meer aan veranderen
loosy schreef:maar.. je kan een acount niet verwijderen... dus stel dat het zo was.. kon je er nu niets meer aan veranderen
loosy schreef:maar je weet het niet. misschien heeft zij ook wel verstand van paarden?