ik ben bang voor paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bieg

Re: ik ben bang voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 17:59

Ja daar heb je wel een beetje gelijk in.
Als ik er naast loop voel ik me ook niet helemaal zeker, bij shetlanders heb ik dat inderdaad niet maar bij gewone ponys dan weer wel haha

zaldia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:53

Ik denk dat het erg belangrijk is, dat ik dit topic bijhoudt, ook al is hij niet zo actief meer.
Ik ken precies hetzelfde. Mensen zeggen dan vaak: Ga zelfverzekerd die stal in, maar als je bang bent, kun je je moeilijk voor gaan doen om zelfverzekerd te zijn, want dat is een gevoel dat op dat moment juist NIET van pas WIL komen. Ik rij nog niet zo lanmg, maar met de paarden en pony's die ik niet goed ken durf ik veel meer. Nu heeft mijn verzorgshet laatst op mijn vriendin gesteigerd, waarna ze onder hem lag. Daardoor durf ik niks meer met hem. Het is bij mij al snel verkeerd naar een onverwachtse reactie. Nu heb ik een andere vzpony die heel klein is en eig. niet zoveel kwaad kan doen, dacht ik eerst. Maar ze is nog jong, staat alleen, haar hele leventje violgens mij al, en dus geen sociale contakten met andere paarden. Best lecht voor zoon kleintje. Ze is erg bijterig, dus ik durf niet echt met haar te lopen. Alleen wandelen op straat vergaat me goed, maar alks ze opeens weg wil sprinten op een sprongetje maakt, is het voor mij al gauw genoeg geweest en gaat ze mooi terug naar de weide. Ik ben meer bang geworden door mijn vzpony's dan dat ik eerst al was, dus daar meot je ook mee uitkijken. Dat komt grotendeels toch door dat steigeren,. Ik wens je succes met over je angsten heen komen, maar het is goed dat je ze onder ogen durft te zien en wilt overwinnen. Daar ben ik dus ook al mee bezig! ;)

Revanches

Re: ik ben bang voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 22:54

Zeer oud topic.