Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sander_lotte schreef:Eerlijk gezegd schrok ik wel een beetje van deze prijsIs castreren altijd rond deze prijs?

sander_lotte schreef:Hiervoor wil ik Biieniiee alvast bedanken dat ze mij wil helpen!![]()
Mijn ouders waren dadelijk akkoord over het feit dat ik Romeo wil laten castreren. Ik ga nog eens een paar gesprekjes voeren hierover(o.a. over de kosten) en dan komt het wel dik in orde.
Een vriendin van me heeft haar paard overlaatst ook nog laten castreren. Deze veearts had het paard staand gecastreerd. Toen ik haar vroeg hoeveel het me zou gaan kosten, zei ze dat ik toch op een 250-300 euro zal mogen rekenen, zeker aangezien ik 1 van de beste veeartsen in omstreken heb...
Eerlijk gezegd schrok ik wel een beetje van deze prijsIs castreren altijd rond deze prijs?
ElCid schreef:Ik was 7 jaar geleden zo rond de 350 euro kwijt, was een staande castratie ( op de eigen stal) door een DA. Het ging hier wel om een volwassen hengst en dan is de ingreep wat duurder ( en riskanter). Ik weet dat ik toen voor een liggende castratie, onder gehele narcose) + een paar dagen in de kliniek het dubbele kwijt zou zijn geweest.
Fijn dat er nu hulp is voor jou en je hengstje, dat gaat helemaal goed komen
Citaat:toen was de euro er nog niet dus je moet het even omrekenen
Zal nu dus rond de 200 euro liggen, als je rekening houdt met alle prijsstijgingen
Ik heb altijd gedacht dat het altijd rond de 75-100 euro was.(bij goede veeartsen dan) Dat is dan even verkeerd gedacht