Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) of diermeel bij de redac. Ik zelf wil er zelf niet zoveel over weten maar sommige mensen hebben er echt problemen mee wat er gebeurd na de dood van hun paard of pony.laartjuh schreef:Denk dat dit fout staat, maar kon niet vinden waar deze vraag beter bij paste.
Je hebt altijd van die zeikerds die zeuren dat paarden slachten zielig is, maar nou vraag ik me af, wat gebeurd er met het lichaam van een dood (dwz overleden, ingeslapen) paard dat opgehaald wordt.
verbrand?

pascale schreef:laartjuh schreef:Denk dat dit fout staat, maar kon niet vinden waar deze vraag beter bij paste.
Je hebt altijd van die zeikerds die zeuren dat paarden slachten zielig is, maar nou vraag ik me af, wat gebeurd er met het lichaam van een dood (dwz overleden, ingeslapen) paard dat opgehaald wordt.
verbrand?
pardon wat is dit nou voor idiote manier van neerzetten.
omdat ik van mening ben dat ik slachten niet correct en fijn vind ben ik nog geen zeikerd.
dat is mijn mening en ik vind dat je de mening van anderen kunt respecteren.en niet iemand afvallen met zeikerd.