Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paardenmaf1 schreef:Whhhhooooowhhhooowohhh..... al die namen ineens waarvan ik dus NOG NOOIT van had gehoord!!!! Wie zijn dat van voor lui die die boeken schrijven????? Ik heb ineens geen flauw benul meer van waar jullie het opeens over hebben!!! (sorry!)

Cassidy schreef:Ik heb hem nog niet aangevraagd, zou niet weten hoe lang de levertijd is....of is dat niet wat je bedoelt?
De speelduur van de DVD zélf!

khirshanta schreef:Dat zeg je zo mooi, 'zolang ik er nog geen last van heb'. Je begrijpt wel dat als je er wel last van gaat krijgen, het niet meer bij een schram op je arm blijft?
Het begint met jeuk, dan krijgt hij door dat jij zegt 'Oh, help, ja, jij bent mijn baas! Jij bepaalt wat er gebeurt!', en dat zal hij ook uitbuiten ook. Paarden denken echt niet 'Nee, dat mag niet,ook al word ik er nooit voor gestraft, maar deze keer heb ik écht jeuk'.
Je paard vind het gewoon lekker, doet met je waar hij zin in heeft, en jij geeft hem ook het grootste gelijk van de wereld.
Binnen de kortste keren is het hek van de dam, en dan sta je mooi te kijken met 400 kilo haflinger brok

Jotee schreef:Je moet niet te snel conclusies trekken meid. Ik weet zelf donders goed hoe ik met mijn bijrijdpaard om ga en dat kun jij echt niet vanaf de pc bekijken!

Cassidy schreef:Jotee schreef:Je moet niet te snel conclusies trekken meid. Ik weet zelf donders goed hoe ik met mijn bijrijdpaard om ga en dat kun jij echt niet vanaf de pc bekijken!
Bijrijdpaard? Weet de eigenaar dat je dit toestaat?
Maar als het je bijrijdpaard is, dan denk ik zomaar dat het zo'n vaart niet gaat lopen met het over je heen walsen. Er is altijd iemand anders die recht kan zetten wat jij krom hebt gemaakt
Typisch bokt.Jotee schreef:Denk je? Als ik het niet wil, dan weet ie dat ook... En dan doet ie het ook niet. Probeert hij het wel, dan weet ie dat ie fout zit. Daar ben ik heel consequent in.
Je moet niet te snel conclusies trekken meid. Ik weet zelf donders goed hoe ik met mijn bijrijdpaard om ga en dat kun jij echt niet vanaf de pc bekijken!