Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hyppolyte schreef:Ik zou beiden laten komen, maar zou beginnen met de osteopaat, Heleen Sleebos is voor jou waarschijnlijk wel een idee, die 'opereert' in N-H. Dan is de rug in ieder geval helemaal in orde en misschien ontdekt ze nog wel iets. Het enige lastige is dat zowel een da als de osteopaat wel aan je paard moeten gaan zitten, dus of het gaat lukken is vers 2 natuurlijk.
Benen zijn sowieso niet het makkelijkste om mee te beginnen, dan lopen ze een 'risico' en moeten ze zich kwetsbaar willen opstellen, als ze haar nek al amper laat aanraken dan worden die benen voorlopig al helemaal niks.
)
Dat zit er dik in ja, ik zou je kerstbonus ook alvast maar apart zetten
Als dat beestje er maar beter van word vind ik het prima
. hyppolyte schreef:Oh gelukkig, fijn dat je hoefsmid zo begripvol is. m'n stalgenoot was op msn niet te bekennen, dus ik ga haar morgen wel even stalken ofzo. Heb nog wel ff een paar vraagjes, voor welk paard heb je haar toen ingeruild en was ze toen je haar bij klaver vandaan haalde niet ook al zo zenuwpezerig? Als het puur het gebrek aan contact is geweest dan is het gelukkig wel op te lossen waarschijnlijk, maar het gaat inderdaad een hoop tijd kosten. Heeft de da nog iets kunnen bekijken?
wel goed dat je hebt kunnen kroelen, dat biedt perspectieven. Nou ja, zodra ik wat meer weet laat ik het je weten.