hij liep echt van mij weg van nee jij komt niet dus ik ook niet
whaha moest er echt om lachenben benieuwd hoe het dit jaar is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

whaha moest er echt om lachen
barbara28 schreef:ik merk er zelf weinig van. Ik ben drie weken geleden terug gekomen van vakantie. Mijn hond werd echt gek, daar merk je echt van dat hij je gemist heeft, maar mijn paard keek niet op of om, had echt zoiets van oh, ben jij er weer. Het was echt niet zo dat hij hinnikend op me af gerend kwam in het weiland. Vond hem eerder chagerijnig haha. Maar misschien is het met jouw paard anders..
haha,De mijne keek ech van oh ben je er weer??
Maar gisteren liep hij wel weer lekker gelukkig.
Mijn pony was ineens super gespikkeld toen ik terug kwam!

Dan ga ik naar hem toe en krijgt hij altijd als eerste een mega knuffel, normaal vindt hij dat niet zo'n succes, maar die eerste knuffel vindt hij juist wel leuk. Dan krijgt hij een poetsbeurt en stap ik meestal zonder zadel op. Vervolgens ga ik op buitenrit tot we bij een heel groot veld aankomen, daar leg ik mijn hoofd tegen zijn hals en galopperen we keihard over het veld. Dat is echt 'traditie' geworden. 
En ze kunnen niet onstnappen dan omdat de rest van de lage draden dicht is. JessicaChico schreef:Voor degene die wel eens op vakantie gaan, hoe waren jullie paarden toen jullie terugkwamen? Waren ze weer blij dat je terug was of anders? Ben wel benieuwd. Ikzelf ga volgende week ook voor 2 weken weg en me paard krijgt ook 2 weken vakantie.

) ben der gewoon opgegaan zonder zadel
, dikke knuffel vrolijke oogjes, echt ontzettend lief
.
. 
Blij vind ik altijd moeilijk te zeggen want hoe uit een paard dat?