Hoe was je paard na je vakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_B

Re: Hoe was je paard na je vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:24

whaha vorig jaar was komeet boos op mij dat ik niet langs was gekomen Clown
hij liep echt van mij weg van nee jij komt niet dus ik ook niet Tong uitsteken Tong uitsteken whaha moest er echt om lachen
ben benieuwd hoe het dit jaar is Tong uitsteken

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:29

Pim was een beetje van streek toen ik terugkwam, hij was ook afgevallen en chagerijnig. de anderen waren gewoon zoals ze altijd zijn

vluggejip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:32

Mijn paardje was super, dankzij Susan die hem voor mij gereden heeft. Ze heeft haar gruwelijk in de watten gelegd en bijna doodgeknuffeld. En of ik dat erg vond??? DUH mooi niet. Ik hoop nog heel vaak op Suus een beroep te doen.

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:09

Ik ben ook net terug van vakantie en gisterenavond gelijk bij mijn verzorgpony wezen kijken, blij en vrolijk dat ze was. Ook voordat ik op vakantie ga merk ze wel dat er wat gaat gebeuren want dat kroel ik extra veel met haar Knipoog

ambertJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:10

barbara28 schreef:
ik merk er zelf weinig van. Ik ben drie weken geleden terug gekomen van vakantie. Mijn hond werd echt gek, daar merk je echt van dat hij je gemist heeft, maar mijn paard keek niet op of om, had echt zoiets van oh, ben jij er weer. Het was echt niet zo dat hij hinnikend op me af gerend kwam in het weiland. Vond hem eerder chagerijnig haha. Maar misschien is het met jouw paard anders..

Ik had precies hetzelfde Knipoog haha,De mijne keek ech van oh ben je er weer??
na een tijdje riep ik nog een keer en kwam ze wel Knipoog
mijn veulen kwam meteen op me afgesprint Knipoog

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:13

Mijn pony stond in het land toen ik terugkwam, en hij wou wel even knuffelen. Rijden ging de eerste 2 dagen verschrikkelijk Nagelbijten / Gniffelen Maar gisteren liep hij wel weer lekker gelukkig.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:16

Haha! Mijn pony was ineens super gespikkeld toen ik terug kwam! Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:23

Aangezien ik Comotu alleen in de vakanties zie ben ik al helemaal gewend aan zijn reactie. Hij weet nu ook dat ik er een paar maandjes verdeeld over het jaar er heel intensief ben, en dan opeens een tijd helemaal niet. Hij is altijd zo van: He, jij bent er weer! Haha! Dan ga ik naar hem toe en krijgt hij altijd als eerste een mega knuffel, normaal vindt hij dat niet zo'n succes, maar die eerste knuffel vindt hij juist wel leuk. Dan krijgt hij een poetsbeurt en stap ik meestal zonder zadel op. Vervolgens ga ik op buitenrit tot we bij een heel groot veld aankomen, daar leg ik mijn hoofd tegen zijn hals en galopperen we keihard over het veld. Dat is echt 'traditie' geworden. Ja
Aangezien ik echt zie aan Comotu's reactie dat hij mij weer herkent, geloof ik niet in het verhaaltje: Een paard onthoudt je maar 2 weken.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:16

Toen ik terug kwam van logeren werden mijn shets helemaal dol.. en liepen zo onder het draadje door naar me toe (normaal blijven ze wel in de wei hoor Knipoog En ze kunnen niet onstnappen dan omdat de rest van de lage draden dicht is.

gatsby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:04

JessicaChico schreef:
Voor degene die wel eens op vakantie gaan, hoe waren jullie paarden toen jullie terugkwamen? Waren ze weer blij dat je terug was of anders? Ben wel benieuwd. Ikzelf ga volgende week ook voor 2 weken weg en me paard krijgt ook 2 weken vakantie.

ik merk er weinig van. ze is misschien wel blij dat ze ook een tijdje vakantie heeft en lekker met de andere paarden in de wei loopt.

_Fan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:39

leuk al die verhaaltjes hierr Lachen
ik ga dinsdag op vakantie tm vrijdag,
ben benieuwd hoe me pony is als ik terug kom !

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:45

ik merkte niks na de vakantie want ze was gezellig met me mee geweest. Wel waren de hondjes op de wei erg blij dat ik terug was.

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:51

mijn verzorgpony was eigenlijk heel gewoon. hij was een paar keer door een iemand anders gereden dus hij was ook niet super druk (wat hij normaal wel is Tong uitsteken) ben der gewoon opgegaan zonder zadel

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:54

ze probeert me meteen heel erg uit, ging een stuk wandelen en ze banjert zowat over me heen om gras te gaan eten aan de zijkant.. dat had k dr eindelijk afgeleerd als ze met mij was, maar vandaag banjert ze zo door en dan kan ik mn stem verheffen of dr een tik geven maar t helpt geen zier.. morgen maar weer een rondje wandelen en deze keer t zweepje mee.. grrr.. verder kwam ze wel lief naar me toelopen toen ik dr weer zag hoor vandaag..

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:58

mijne kwam hinnekend aangaloperen Haha!
alleen daarna gelijk stijgeren toen ik hem wilde pakken.
haha ff laten zien hoeveel energie hij had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:06

hij kwam keihard naar me toe rennen en hinneken, maar met rijden is het een draakje dan..Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:09

Toen ik twee jaar geleden 2 maanden weg was en weer terug kwam was Gaia echt dodelijk beledigd, heeft echt een tijdje geduurd voor ze weer normaal deed. Geen knuffels, niet luisteren domweg negeren. Toen ik dit jaar 2 maanden weg was geweest en weer terug kwam was ze compleet het tegenovergestelde van de vorige keer, ze kwam meteen op me af gelopen, voor haar doen heel snel Nagelbijten / Gniffelen , dikke knuffel vrolijke oogjes, echt ontzettend lief Lovers .
Eigenlijk wel raar want voor ik de eerste keer weg ging kwam ik een paar keer week langs terwijl het afgelopen jaar ik eigenlijk maar 1 keer in de week nog maar kwam en er een ander lief meisje voor Gaia was bijgekomen dan regelmatig komt om haar te verzorgen. Was verbaasd dat ze nu zo reageerde.

En mijn eigen pony, tsja, die staat in de opfok, heb niet echt het idee dat hij onderscheid maakt met verschillende mensen, meer zo van hee een mens en dat is het wel Clown .

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:13

Ze kwam ineens heel enthousiast, hinnikend aangedraaft Nagelbijten / Gniffelen
Doet ze normaal ook niet Tong uitsteken

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:16

Ik merk er nooıt ıets van. Ben nu ook op vakantıe maar de ponys worden gewoon gedaan door hun vaste verzorgster en een vrıend van mıj (lelıev) dus ın hun rıtme blıjven ze toch wel. Het scheelt wel dat de vaste verzorgster gewoon thuıs ıs.

Sienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:25

Enthousiast en vrij mak onder het zadel... Een verademing!

Miep20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:23

Mijn paarden waren voornamelijk uitgerust Haha! Blij vind ik altijd moeilijk te zeggen want hoe uit een paard dat?

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:29

Toen ik terugkwam van mijn vakantie en ik hem riep in de wei keek hij heel vrolijk op, maar toen ging hij toch weer verder met zijn belangrijkste taak des leven (Eten dus..). Hij vermaakt zich ook best zonder mij hoor. Helaas was het niet zo, zoals je in films ziet, dat hij keihard op me af kwam galoperen en dat hij vlak voor me stilstond en me begon te knuffelen. Haha was het maar zo'n feest!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:36

Sonja is meestal twee dagen humeurig en dan is het ook weer goed, Jimmy komt extra eel knufelen.

Saltoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:36

De ene is door het dolle heen en de andere loopt te mokken Haha!

_Alice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 20:49

Mijn verzorghafjes stonden in het land toen we na 2 weekjes weer terug kwamen en waren helemaal blij,
ze kwamen naar het hek toegerend en waren er echt niet meer weg te krijgen Tong uitsteken
Nog een ander shetje was ook helemaal blij dat we er weer waren Lachen