Als jij al zegt lekker vakantie waarom niet dan????,, gewoon weer rustig oppakken lijkt me.. mijn paard heeft ook een tijdje stilgestaan omdat ik met een wargekneusde voet zat(kwam door haar ) . maar als je eht gewoon rustig oppakt is niks aan de hand en wat is eigenlijk die 1,5 week??,, gewoon geen eiwitrijk voer geven of minderen lijkt mij... fijne vakantie!!! voor jou en je paard!!
lol, mijn knol heeft net 6 weken vakantie achter de rug, stond 24/7 op de wei en heeft heerlijk mogen niksen, gewoon lekker rond banjeren in de wei met zn maatjes en gewoon paard zijn...
nee dat is juist wel lekker voor je paardje. even een paar weekjes vakantie. en zolang ze weidegang krijgt is het juist goed. ze kan dus lekker spelen in het weiland. maar na de vakantie niet weer in 1 keer heel veel gaan rijden, langzaam opbouwen
Nee hoor een paard mag toch ook wel eens vakantie? Of niet Maar kijk uit bij koude nachten en warme ochtende dan zit er een speciaal stof in het gras waar te veel van zit en daar door kunnen ze met hoefbevang gaan
Volgens mij pak je het helemaal goed aan. En als je dan niet als een idioot gaat trainen na je vakantie en op de clubdag zelf niet al te veel verwacht zal het allemaal wel goedkomen.
Heb nog wel een vraagje, misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je iemand die wel dagelijks je paardje nakijkt op eventuele wondjes, vliegenbulten, of buikpijntjes? Daar zou ik namelijk wel voor zorgen als ik jou was.