Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Omdat je met je zweep zwiept doet hij zo dus neem gewoon geen zweep mee want als jij zwiept zie je dat hij boos word,, je bent het zelf aan het uit lokken dat die zo doet
heerlijk zo'n karakter, doe mij er maar zo een

gewoon niet bang zijn alstie een beweging maakt, net alsof doen of je het niet ziet, en alstie het een beetje té bond maakt, een harde brul geven..massy schreef:aan de ne kant vind ik een zweepje geen goed idee,
straks kan je je pony geeneens mee ruit de wei halen zonder zweepje ik vind dat je dat met je handen en/of benen dat moet oplossen, maar ik denk dat als je bij de pony recht naar hem toeloop en hem gelijk pak hij niets verkeerd doet!
!!massy schreef:loop de volgende keer echtop zelfverzekerd naar je pony toen!
zonder zweep enz pak hem bij het halster en maak het halstertouw vast was hij braaf geef hem een snoepje en een klopje op zijn hals!
als je gelijk naar hem toeloopt en hem pakt heeft hij hast geen kans om zulke dingen te doen doet hij het wel reageer razendsnel door hem een schop terug te geven tegen het been waarmee hij naar jou sla, dit moet je razendsnel doen!! dit is de meest natuurlijke manier om te reageren (vind ik) hij schopt naar jou jou reactie is een schop terug, is hij daarna braaf beloon hem dan goed!!
Dniekje schreef:De pony valt aan in de weiwat moet je er aan doen?
filmpje,
http://s176.photobucket.com/albums/w172 ... era013.flv
Het is Luigie @ bokt.
misschien tips?
Hij doet dit elke x,
edit: filmpje deed het niet.