Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aerdenhout1 schreef:En dit alles is gebeurd in 1 1/2 maand op nog geen 2 min afstand van je eigen huis??? Sorrie maar als je zo gek bent van je paard ga je in mijn ogen ook af en toe stiekum kijken hoe hij er aan toe is. Dan zou ik persoonlijk nooit een paard verkopen, maar nog eerder weggeven ( wat al meerdere keren is gebeurd )onder een goed contract. In dit geval...eigen schuld dikke bult...en wees blij dat je hem terug hebt kunnen kopen, want het was haar goed recht geweest om hem voor meer geld dan wat jij er voor hebt gekregen,te koop aan te bieden.
aerdenhout1 schreef:Goeie god meid...denk aan je hart! En je moet mijn woorden niet verdraaien! Ik heb nergens gezegd dat ik het goed praat! Daarbij ( o jee wat ga ik nu weer zeggen) denk ik dat hij eerder door pijn zo mager is geworden dan door te slecht eten. Hij ziet er n.l uit alsof hij zwaar bevangen is. Nou ja overvoeren is natuurlijk ook slecht eten geven. Misschien heeft het meisje het wel helemaal niet verkeerd bedoeld, maar had ze totaal geen verstand van voeren.
En als je nu reageerd doe dat dan op een beetje beschaafde manier! En misschien handig om eens in mijn profiel te kijken en vooral te lezen??????
aerdenhout1 schreef:Ik wens je in elk geval veel sterkte met je arme paard! Ik hoop dat hij er overheen komt, zo te zien heeft hij nu nog veel pijn.
En af en toe ook eens lekker kunnen schelden lucht best op he??
uhmmm ahum.