Alleen kom niet klagen als iets niet lukt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sorayalover1 schreef:*Pennygevaar*
En vond de reacties van sommige andere bokkers ook behoorlijk bot eigenlijk. En als je heel belerend en bot gaat doen dan hebben ze al gauw het idee aangevallen te worden dus doen ze het zelf terug, ook al is het misschien niet terecht. SONY schreef:DOE EENS NIET ZO NEGATIEF!
Sjezus! Dat meisje stelt hier gewoon een paar vragen?! Oké uit de tekst kan je opmaken dat ze inderdaad nog weinig kennis heeft. Maar dat meisje heeft ook vast wel ouders of andere bekenden die zullen helpen lijkt me..
Natuurlijk mag je zeggen van hé wacht er nog even mee of doe wat meer ervaring op.
Maar de toon waarop dat weer gebeurt is gewoon ronduit zielig! Het komt echt zo over van, kijk daar heb je weer een penny meisje, ik zal haar even sarcastisch te woord staan want ik weet alles wel beter.
zeggen...
Irriteer me soms dood aan de manier waarop sommige mensen reageren...
Ik zou haar ook adviseren er even mee te wachten totdat ze voldoende ervaring opgedaan heeft, en of haar ouders er enigzins verstand van hebben etc....
Om wat voor veulen gaat het eigenlijk? Welk ras?
nielsd schreef:Waar laat je het veulen? Toch wel in een kudde?
SONY schreef:DOE EENS NIET ZO NEGATIEF!
Sjezus! Dat meisje stelt hier gewoon een paar vragen?! Oké uit de tekst kan je opmaken dat ze inderdaad nog weinig kennis heeft. Maar dat meisje heeft ook vast wel ouders of andere bekenden die zullen helpen lijkt me..
Natuurlijk mag je zeggen van hé wacht er nog even mee of doe wat meer ervaring op.
Maar de toon waarop dat weer gebeurt is gewoon ronduit zielig! Het komt echt zo over van, kijk daar heb je weer een penny meisje, ik zal haar even sarcastisch te woord staan want ik weet alles wel beter.
En is haar reactie op dergelijke berichten dan zo raar? Nee want er word vrij aanvallend en denigrerend gereageerd, niet door iedereen natuurlijk maar ik zie genoeg sarcastische berichten voorbij komen. Volgens mij is ze nog vrij jong en dan is het ook niet leuk als je zulke reactie's krijgt. Je kan best zeggen wacht ermee maar dat kan je ook op een vriendelijke manier zeggen...
Irriteer me soms dood aan de manier waarop sommige mensen reageren...
Ik zou haar ook adviseren er even mee te wachten totdat ze voldoende ervaring opgedaan heeft, en of haar ouders er enigzins verstand van hebben etc....
Om wat voor veulen gaat het eigenlijk? Welk ras?
jillie1994 schreef:Het duurt nOg even maa ik krijg misschien een veulen, maar daar heb ik een aantal vraagjes over:
1: hOeveel jaar oud moeten ze zijn om met ze te gaan zwemmen?
2 Hoe oud moeten ze zijn voor vrijheidsdressuur?
3. Wanneer mag je hem longeren?
4. zadel mag er toch pas op als ze drie is?
5. Wanneer mag je beginnen met roskammen?
6. Wanneer mag je uberhaubt poetsen?
7. wanneer mag je beginnen met hoevenkrabben?
8. Als ze een half jaar zijn mogen ze dan al biks? en wat moeten ze anders eten?
Dit waren mijn vraagjes![]()
Graag antwoort geven met het cijfer ervoor.
jillie1994 schreef:Ik krijg een veulen omdat ik ermee kan opgroeien! Ik kan hem alles leren, en hij kent mijn gewoontes dan! En was het nou zo moeilijk om die antwoorden te geven?
maar als waarschuwing. (de kans bestaat natuurlijk ook dat alles goed gaat) sorayalover1 schreef:*Pennygevaar*
jammes schreef:sorayalover1 schreef:*Pennygevaar*
Hoe oud moet het veulen zijn voor hij ingevlochten mag worden
. Als jij en veulentje wilt, moet je dat doen. Je hebt vast wel iemand die er veel verstand van heeft om je te helpen met van alles en nog wat, toch?