Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pintogirl schreef:Hallo
Als eerste zou ik de DA of iemand bijhalen die de pony controleerd
Als er niks aan de hand is en zij doet het weer dan moet je gewoon hardstikke kwaad worden!
Als je niks doet op dit uitprobeer gedrag (Want ik vermoed dat ze gewoon de baas over jouw wil zijn) dan heeft ze jouw binnenkort echt in je macht en kun je niks meer met haar.
Als je niet wilt slaan en schoppen pak dan een zweepje. Ga dan niet 1000000 x meppen maar gewoon 1 harde tik dat ze het niet snel vergeet.
Heb je geen filmpje ofzo ervan? Want dan is het veel duidelijker en dan kunnen meer mensen jou helpen.
Bij mij helpt 1 harde tik ALTIJD. Ook met veulens enz.
Veel succes ermee!
Pintogirl

jillie1994 schreef:De eigenaar heeft ze verwaarloosd,,totdat ik kwam, ze zijn nu ingeënt,,naar de hoefsmid geweest en ontwormd,,alles wat nodig is.
De vrouw loopt met krukken en is heel eigenwijs.
Ze woont ook in Utrecht en komt eens per 3 maand bij de pony's.
Maar ze is ook een klein beetje Geestelijk Gehandicapt en eng,,Ze slaapt overdag, en 's Nachts maakt ze een boswandeling,,scary!
jillie1994 schreef:De eigenaar heeft ze verwaarloosd,,totdat ik kwam, ze zijn nu ingeënt,,naar de hoefsmid geweest en ontwormd,,alles wat nodig is.
Maar ze is ook een klein beetje Geestelijk Gehandicapt en eng,,Ze slaapt overdag, en 's Nachts maakt ze een boswandeling,,scary!

_paula_ schreef:jillie1994 schreef:De eigenaar heeft ze verwaarloosd,,totdat ik kwam, ze zijn nu ingeënt,,naar de hoefsmid geweest en ontwormd,,alles wat nodig is.
als ze maar om de drie maanden komt wie geeft de pony dan voer en water? en mest de stalletjes uit enzo?
_paula_ schreef:zij verzorgt hem toch?
[/quote]jillie1994 schreef:Nee, dei vrouw protesteerde eerst toen ik vroeg om te verzorgen, omdat ze gevaarlijk waren, en je kon er echt niet op rijden! En die vrouw heeft niet meer dan een moeder,,
SpikyBlue schreef:Hahaha, ik vind de TS juist wel een grappig meisje.![]()
Ik vind het nogal respectloos hoe de pony zich gedraagt tegenover jou, ik zou haar één keer keihard, genadeloos straffen. Zoek er hulp bij. Iemand die echt goed weet wat hij/zij doet.
Succes!
12 / 13
grappig topic
vaak hechten die mensen net wél veel belang aan hun dieren dus geloof er niet veel van dat ze maar 1 keer in de 3maanden komt) SpikyBlue schreef:@ Dees_daan: Maar natuurlijk zie je mijn knipoog-smiley dan niet?? ->![]()
Ik ben er ook volkomen op tegen dat er mensen naar beneden gehaald worden. Maar daar gaat de vraag van de TS niet over, toch?
) Leentje_ schreef:grappig topic
(vind het wel niet echt grappig dat iemand die gehandicapt zwart word gemaaktvaak hechten die mensen net wél veel belang aan hun dieren dus geloof er niet veel van dat ze maar 1 keer in de 3maanden komt)