bjornlover schreef:ja mag natuurlijk hier nog wel reacties geven enzo maar hou het netjes en blijf aardig he we willen geen ruziehmm.. ik denk dat hiervan ruzie zal komen dus zullen we het maar zo laten??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
bjornlover schreef:ja mag natuurlijk hier nog wel reacties geven enzo maar hou het netjes en blijf aardig he we willen geen ruziehmm.. ik denk dat hiervan ruzie zal komen dus zullen we het maar zo laten??

bjornlover schreef:als ik alles goed heb begrepen komt het er dus op neer dat wij er beter mee kunnen kappen ofzo en dat we alles verkeerd doen? nou sorry hoor maar wij doen er ALLES aan om het goed te krijgen het feit alleen al dat wij ook hier advies vragen.. ik bedoel dat zegt al dt wij ook wel weten dat het uit de hand loopt. ja in het begin dat ik ooh dat valt wel mee ja dat klopt Nou en? *knip*
bjornlover schreef:oja en een reactie op dat van die gedrags problemen.. wat maakt het uit hij HEEFT toch gedragsproblemen? ik bedoel er kan ook veel aan ons liggen maar we kopen niets voor niets boeken enzo. boeken waarin je kunt lezen waarom een pony zich zzo kan gedragen.. !!!!!!!!!!! we kijken heus wel naar ons zelf en niet alleen naar hem hoor
p.s ten 2e ze heeft het nooit zo bedoelt
pp.s ik weet niet of je het zo bedoelt hebt JoyCie007 maar het kwam heel afkrakend over..
Max_lover schreef:bjornlover schreef:ja mag natuurlijk hier nog wel reacties geven enzo maar hou het netjes en blijf aardig he we willen geen ruziehmm.. ik denk dat hiervan ruzie zal komen dus zullen we het maar zo laten??

merrieveulen schreef:daarom, ik vind het juist prima dat jullie er iets van willen maken. zo'n pony heeft veel meer goede kansen als ie goed opgevoed is. voor jullie zou het leuker zijn, makkelijk voor de eigenaren, maar ook in de toekomst, als ze misschien ooit een ander baasje nodig hebben.

maar ik wil der wel even bij zeggen dat ik er ook voor de zekerheid boven heb gezet: als ik het goed begrepen heb. dus ik heb ook nooit gezegt dat het zeker zo was maar ik dacht dat
dus bedankt!!
haha. elke keer dat hij mij wou bijten gebruikte ik mijn stem en een tikje dat is toch goed? ojaa.. alleen op het eind was het niet leuk want ik lette niet op mijn vingers en toen beet hij kei hard op mijn vinger en liet niet los!!
nou is mijn vinger een beetje blauw en dik enzo. maarjaa het maakt mij niets uit! haha
maar bedankt voor de tips enzo. en we gaan ook vragen denk ik om de vorige eigenaar mee te nemen. naar de pony's. bjornlover schreef:we begrepen elkaar inderdaad helemaal verkeerd.. ik vond het nogal raar overkomen maar dat is dus de elende met de computers.. je weet nooit hoe iemand het bedoelt.. iniedergeval mijn exusesmaar ik wil der wel even bij zeggen dat ik er ook voor de zekerheid boven heb gezet: als ik het goed begrepen heb. dus ik heb ook nooit gezegt dat het zeker zo was maar ik dacht dat
![]()
en ik waardeer jullie adviesjes en tips wel! ze zijn juist heel handigdus bedankt!!
ander onderwerpje: ik was zaterdag bij die pony's geweest het ging opzich wel goed. ik was nu echt consucuenthaha. elke keer dat hij mij wou bijten gebruikte ik mijn stem en een tikje dat is toch goed? ojaa.. alleen op het eind was het niet leuk want ik lette niet op mijn vingers en toen beet hij kei hard op mijn vinger en liet niet los!!
nou is mijn vinger een beetje blauw en dik enzo. maarjaa het maakt mij niets uit! haha
ik raad het je niet aan, dit is ook geen advies, en ik hoef ook geen reacties van 'siieelugh', maar ik pak ze soms hárd aan.
Max_lover schreef:hij heeft mij ook wel eens in mijn vinger gebeten![]()
hij laat niet los ook niet als hij je jas te pakken heeft ook al knijp je in zijn neus zeg maar laat hij niet los of je geeft hem een klap op zijn neus. hij blijft altijd vast houden.![]()
je moet je vinger/jas er altijd uit trekken. hij is zo irietand en pijnlijk
vaak werkt dat ook.laartjuh schreef:eerlijk gezegt ben ik van mening dat jullie beter nu iets te hard kunnen zijn (flinke klap verkopen als hij niet luisterd) dan dat hij later als hij verkocht wordt ooit (want dat gebeurt) dat lieve schattige meisje van 8 waarvoor hij gekocht is in de arm pakt en dan afgemaakt wordt omdat hij het nooit goed heeft geleerd omdat jullie dat misschien wel zielig vonden...

bjornlover schreef:maar dat weg duwen.. ik doe dat wel eens maar dat komt omdat hij dan blijft bijten en dan naar mij toekomt..
want wij hebben hem ook wel eens een tik gegeven en hij gaat gewoon door en toen we de vogende keer weer kwamen leek hij wel sjagarijnig ofzo.....Max_lover schreef:over dat een schop onder de kont geven![]()
word hij daar niet agresiever van?want wij hebben hem ook wel eens een tik gegeven en hij gaat gewoon door en toen we de vogende keer weer kwamen leek hij wel sjagarijnig ofzo.....
ik weet niet dat hij daar agresiever van wordt?
Max_lover schreef:over dat een schop onder de kont geven![]()
word hij daar niet agresiever van?want wij hebben hem ook wel eens een tik gegeven en hij gaat gewoon door en toen we de vogende keer weer kwamen leek hij wel sjagarijnig ofzo.....
ik weet niet dat hij daar agresiever van wordt?