Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Cynthiaaapje schreef:hij trekt tegenwoordig de teugels uit mn handen dit is echt niet leuk meer..

Ik persoonlijk zou hem niet verkopen. ook omdat iemand hem dan koopt en denkt dat gaat er wel uit. Dit gebeurd dan misschien maar misschien ook niet en dat weet je nooit waar een paard te recht komt. Jij wil hem nog verkopen. Maar er zijn ook mensen die zo'n paard dan naar de slacht brengen
het ging zo.. ik zou hem longzeren en ik heb nog geen eigen longzeersingel dus ik dacht dan doe ik het met mn zadel.. zo gezegd zo gedaan.. toen ik klaar was met longeren heb ik mn laarzen aan gedaan en mn cap gepakt en er even op geklommen klein drafje gedaan bijde kanten op en toen kwam mn vriendin terug van buitenritje met haar vorige pony die nu dus weer terug is wat we allemaal helemaal geweldig vinden toen zei ze van ik wil nog wel een keer toen zei ik van nou hup dan, dan ga ik mee.. maar ik wil niet galloperen zo gezegd zo gedaan en nu ben ik zo trots op mezelf (en ook op mn paardje)
maar het is niet noodzakelijk
:D:D:D