Dan zou ik maar eens op het politiebureau langsgaan met foto's van je bordje en je wei ed en ze eens goed duidelijk maken dat het hun taak is ervoor te zorgen dat als mensen onbevoegd prive terrein betreden ze gestraft worden. Het is niet voor niets VERBODEN VOOR ONBEVOEGDEN, kom je er dan toch, dan ben je strafbaar..
en nog iets een paard kan tog mager worden als die oud is mijn paard is 22 en het paard naast ons is 4 ze gaan uhm daar mee vergelijken en word gelijk de dierenbescherming er op af gestuurd
msntaal is verboden op bokt, en voor je paard zou ik zeggen: neem les en rijd er een tijdje niet op, dan kan je het ook niet verknallen want de fout licht bij de ruiter, en je shet, heleaas heb ik ervaring met ongenode gasten in de wei maar de pony's herkennen mij wel en nog belangrijker, ze VERTROUWEN mij, mischien dat je toch wat fout doet in de omgang met je paardje's en je hebt blijkbaar geen ervaring met mishandelde paarden dus mischien is verkopen een betere oplossing..
Zou de shet ook tijdelijk op stal kunnen? Of eventueel in een kleiner stukje land? Dat is makkelijker voor jou en dan zal de pony sneller aan jou wennen. Natuurlijk is het wel belangrijk dat je hem dan genoeg beweging geeft. Verder zou ik veel dingen met hem gaan doen zoals wandelen en poetsen. Op die manier kun je een band opbouwen met de pony en zijn vertrouwen winnen.
je moet hem juist niet alleen houden, mischien een pony erbij zetten die heel erg naar mensen toe trekt? dan zien ze dat je ongevaarlijk bent maar aangezien je al 3 jaar ermee bezig bent lijkt verkopen mij de beste optie