ooseven of gewoon het paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

HerAndHorse

Re: ooseven of gewoon het paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 20:58

More schreef:
Dat eerste ooseven paard wat op de manege kwam was helemaal niet onhandelbaar.
Dat paard was amper 2 jaar, vind je het gek. Die hoort lekker de hele dag buiten te staan.
In plaats van de hele dag in de box, en dan aan een halstertje 5 minuutjes stappen per dat in de bak met iemand die niet veel verstand heeft van paarden.

Die 2e is wel leuk, 3 jaar. Maar ik snap niet waarom de eigenaar allemaal jonge kinderen er mee om laat gaan. Op haar vorige paard mocht iedereen er op rijden heel apart :S.

die 2 bedoelde ik hanneke!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:48

krackertje schreef:
Ik heb de Gabors en Lectors nooit moeilijk gevonden.

Dan zijn er wel veel moeilijkere te noemen.

Er zijn zeker moeilijkere te vinden, Jazz bevoorbeeld al, maar Gabor en Lector zijn beide bloedpaarden en niet al te makkelijk.. Knipoog

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:49

More schreef:
Dat eerste ooseven paard wat op de manege kwam was helemaal niet onhandelbaar.
Dat paard was amper 2 jaar, vind je het gek. Die hoort lekker de hele dag buiten te staan.
In plaats van de hele dag in de box, en dan aan een halstertje 5 minuutjes stappen per dat in de bak met iemand die niet veel verstand heeft van paarden.

Die 2e is wel leuk, 3 jaar. Maar ik snap niet waarom de eigenaar allemaal jonge kinderen er mee om laat gaan. Op haar vorige paard mocht iedereen er op rijden heel apart :S.

Groot gelijk! Hier sluit ik me helemaal bij aan! Knipoog