Dancie schreef:mijn zusje van 8 jaar kan der trouwens ook alles mee doen dus het is raar dat hij het alleen bij jou doet
tjah dat hebben we wel gezien, je broertje kan er ook goed mee opweg.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dancie schreef:mijn zusje van 8 jaar kan der trouwens ook alles mee doen dus het is raar dat hij het alleen bij jou doet
Ginootje schreef:Hallo medebokkers,
iK verzorg de kleine eigenwijze shetlander van Dancie@bokt.
En ik was dus vandaaag(29-12) aan het wandelen we waren gewoon aan het wandelen gaat die ineens steigeren en springt die boven op mijn rug(Om me te gaan dekken leek het wel)Het is een hengstje van 1.5 jaar dus ik weet niet of dit wel zo normaal is! Want hij deed het 2 keer! En dit heeft hij anders nooit gedaan! Zij heeft me der wel voorgewaarschuwd dat hij dekt bij merrie's maar ik ben toch gewoon een mens en geen merrie!
dus ik hoop dat iemand hier raadt mee weet...
Gr.Michelle
Ginootje schreef:Hallo medebokkers,
iK verzorg de kleine eigenwijze shetlander van Dancie@bokt.
En ik was dus vandaaag(29-12) aan het wandelen we waren gewoon aan het wandelen gaat die ineens steigeren en springt die boven op mijn rug(Om me te gaan dekken leek het wel)Het is een hengstje van 1.5 jaar dus ik weet niet of dit wel zo normaal is! Want hij deed het 2 keer! En dit heeft hij anders nooit gedaan! Zij heeft me der wel voorgewaarschuwd dat hij dekt bij merrie's maar ik ben toch gewoon een mens en geen merrie!
dus ik hoop dat iemand hier raadt mee weet...
Gr.Michelle
eigenwijs23 schreef:hahaha dit is dominantie. het heeft niks met de menstuatie te maken. alleen maar dat hij denkt dat hij meer is dan jou. neem in het vervolg een zweepje mee en laat hem naast je lopen. wil hij het weer proberen dan geef je hem een tik. maar zorg er voor dat je hem bezig houd en dat je altijd eerlijk tegen hem bent. blijft hij dit gedrag doen dan moeten ze hem laten helpen omdat het anders van kwaad tot erger gaat. en hengsten hoe klein ook kunnen behoorlijk fel uit de hoek komen. ik vind het onzin om te zeggen dat je er niet meer mee mag gaan wandelen, maar ik wil wel zeggen van kijk uit en zorg er voor dat je de situatie in de hand blijft houden. een hengst pakt je altijd terug als je hem niet eerlijk behandeld.

)
Ginootje schreef:Even een mededeling,, Hij doet het nu al wat minder! Gister middag weer een stukje gaan lopen hij heeft niks gedaan'Gelukkig'