Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
johnnie schreef:Leuk, eindelijk weer eens een goed slecht bericht over de methodes van MR en dat meen ik. Heb alle boeken en commentaren van MR gelezen en heb ook even mijn onderschrift hiervoor aangepast. Niet verkeerd bedoeld voor de tegenhangers van MR.
Cassidy schreef:Aan de reacties van menigeen in dit topic kan ik aflezen dat ze nog nooit op een steigerend paard hebben gezeten, en ik hoop voor hen dat het ook nooit zover zal komen. Een echter steigeraar is bloedlink, en behoort heel hard te worden aangepakt. Tikje op nek en foei roepen helpt niet...
johnnie schreef:Speciaal voor jou Cassidy, MR mag wat mij betreft méér in de negatieve publiciteit komen. Ik hoop dat dit beter overkomt, kan soms wat warrig antwoorden die Johnnie
Citaat:Een paard steigert niet voor niets. Meestal om een reden. Ik zou de reden gaan opzoeken en daar aan gaan werken. Maar om een paard dan helemaal te gaan slaan en doen enzo.. Dat gaat me te ver!
Cassidy schreef:Casca schreef:@Cassidy; je zegt voorwaarts houden, dat probeer ik ook altijd, maar vanuit een vlotte draf gooit die van mij zich stil en vliegt omhoog
Dan reageer je niet vlug genoeg....
lorenzolover schreef:gekkeils schreef:ik heb ooit wel een keer mijn pony tussen de oren getikt toen ze steigerde. het was niet eens tikken, gewoon mijn vuist boven haar hoofd gehouden en zij kwam er tegen aan. daardoor is ze geschrokken en ze doet het nimmer!
hoe lang ben jij ..sorry..
Urielle schreef:Hoeft niet hoor Cassidy. Ik heb er zo ook een gereden, die lanceerde zichzelf vanuit een flinke middendraf voluit achterover, zonder stil staan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met dat paard heb opgegeven, ik was daar niet de juiste ruiter voor.