Frederika schreef:zo aan de bok series tezien heeft hij geen pijnlijke rug ofzo want dat doet ie met zijn oren naar voren dus hij heeft er lol in dat ie dat doet.(ik had hem op zo'n moment echt de .......... geslagen) maar over de prof.hulp probeer eens naar laarakker te gaan. die meten je paard en kunnen er op zo'n manier achterkomen wat hem dwars zit.
Even over de dag van mijn val van 4 weken, ik ben in een hoek gevallen, ik reed op de rechterhand. Op de plaats waar ik gevallen ben(bij de F), begon hij met bokken, toen heb ik hem een veeg gegeven met de zweep en mijn hielen in zijn buik gezet(ik ben er echt niet mee opgezet als hij zo doet) en toen was het ook goed, toen liet ik hem doorgalopperen. Toen we aan de overkant van de bak waren(bij de M) stak hij zijn hoofd tussen zijn benen, bit tussen zijn tanden en toen reed hij rodeo op zn best over de diagonaal. Toen we terug bij de F waren(hij had de ganse diagonaal rodeo gereden), stopte hij bruusk met een schok en sprong hij naar rechts, en ik vloog langs links eraf. Ik zat helemaal niet meer stevig, dat zie je wel op de foto's, ik had nergens tijd om mij terug goed te zetten. Terwijl hij zo bokte had ik ook echt geen tijd om hem te slaan, van het begin tot het einde van de diagonaal heeft 3 seconden geduurd moet je denken(het filmpje duurt 3 seconden, daardoor weet ik hoelang het precies duurde)
Ik wist op dat moment niet wat me overkwam, het enige dat ik dacht was: oliebol! Niet vallen!!
toen ik daar op de grond lag had ik dadelijk een gevoel van mislukking, ik vond het zo vreselijk dat ik daar lag! ik wou dadelijk terug op hem kruipen, maar het probleem was dat ik me niet kon bewegen...
Die professionele hulp ben ik ook van plan te gaan zoeken... Maar ik woon in België en we hebben geen trailer. Als ik ergens naartoe ga met sander, is dat altijd met de haflingerclub, iemand dat hier vlakbij woont neemt sander en mij dan altijd mee..
Ik denk dus niet dat ik in Laarakker geraak..