Mag het paard mij niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kukkie

Re: Mag het paard mij niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 02:43

Ik wil wel even reageren. Alle andere dingen die al zijn aangehaald, zijn erg nuttig. Maar ik wil je nog meegeven om ook om je eigen 'hengstigheid' te denken... Klinkt beetje vaag, maar de uitstraling van vrouwen kan verschillen als ze bijvoorbeeld ongesteld zijn. Je begon over haar hengstigheid als mogelijke oorzaak, terwijl het ook kan dat je paardje reageert op jouw hormoonspiegel. Misschien is het wel zo dat ze lastig is wanneer jij ongesteld bent, of ovuleert. Mijn paardje kon ik beter heel rustig aan aanpakken in die dagen. Daar kwam ik echter pas na een jaar achter. Altijd was hij lastig als ik ongesteld was. Hou het anders even bij...

amiraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 12:31

Als Het Paard Je Niet Mag Zal Ze Toch Altijd Een Beetje Schigtig Doen? Verward
Ik Hoop Voor Je Dat Het Goed Komt Ach gut !

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 13:28

IK heb bij sommige oefeningen mijn handen op haar ooghoogte, en als ze dan probeert over me heen te walsen krijgt ze een tik tegen de zijkant van haar wang/kaak. Voor haar gevoel loopt ze dan gewoon tegen mijn hand aan, en zal dan denken "stom van me", ik zal in het vervolg beter opletten. Ik geef dus niet actief een tik, en kopschuw worden ze daar echt niet van.