Knarsend veulen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Knarsend veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:21

Shenavallie schreef:
sjorsie schreef:
haha Tong uitsteken

Hoe gaat het nu op de nieuwe stek? Bevalt het goed (vast wel!)?

zekers, ze staan heerlijk ik wilde je net gaan PB en of je met Hackie zaterdag een keer mee wilt komen om ze te zien, ik ga op zaterdag meestal s ochtends zodat ik de gehele dag nog heb als ik bij ze ben geweest.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 16:24

Citaat:
zekers, ze staan heerlijk ik wilde je net gaan PB en of je met Hackie zaterdag een keer mee wilt komen om ze te zien, ik ga op zaterdag meestal s ochtends zodat ik de gehele dag nog heb als ik bij ze ben geweest.

Oh, dat is wel een goed idee! Ik zie Hackie vanavond, dan zal ik het voorstellen! We zetten het wel even voort via PB, anders gaat het helemaal een eigen leven leiden hier Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:25

Shenavallie schreef:
Citaat:

Oh, dat is wel een goed idee! Ik zie Hackie vanavond, dan zal ik het voorstellen! We zetten het wel even voort via PB, anders gaat het helemaal een eigen leven leiden hier Haha!

is goed Tong uitsteken