Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Re: Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:33

Licht eraan hoelaat ik vrij ben. Maar ga in de winter rond half 6 naar huis, ivm het donker worden. Als 't zomer word rond je op school alles af, heb ik meer tijd, is het langer licht, en blijf ik vaker hangen dus.
In 't weekend zijn we er meestal van 11 tot 5, maar dan niet fulltime met de paarden bezig, ook gezellig binnen zitten en andere dingen doen Knipoog
Ik ga nooit 's avonds eigenlijk..

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 01:55

Zo door de dag heen eigenlijk, alleen nooit als het donker is. Ik weet dat Bobby en de geiten als het al laat in de schemering is binnen gaant staan en dan is het niet leuk voor ze alles weer op te stoken

La_Martina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:06

Zolang het nog even licht blijft,ga ik er heen.
Het is maar 500 meter verderop,maar aangezien er geen lichten zijn en er geen huizen staan,doe ik het liever niet.
Ik mág het niet eens van m'n moeder,aangezien er paar jaar geleden een meisje vermoord is. Scheve mond

anne_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:17

ik heb de paarden aan huis dus kan er zo heen, als ik pas om 9 uur aan rijden toe kom, dan stap ik er om 9 uur op, maar dat is dan wel het maximale.

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:57

Ksta op een privé stalling dus geen echte sluitingsuren maar liefst hebben ze dat je na 23u niet meer komt rijden...
Ik werk altijd tot 16.30 dus tegen 19u ben ik altijd op manege en dan blijf ik makkelijk tot 21u , als ik blijf plakken kan het wel heel laat worden...
In het weekend ben ik er bijna heel de dag, dan doe ik meestal ook een dagwandeling..en dan blijf ik altijd plakken...
Soms gaat mijn vriend al ff in de dag hooi geven of gewoon ff kijken hoe het met haar is..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:06

ja soms laat soms vroeg gister ging ik ff om 21.00h kijken en ging om 23.00h weg

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:09

Ik ga zeker 4 a 5 x in de week naar mijn jaarling toe. Op de 2 dagen dat ik werk ga ik niet (ben pas om 19:00 uut thuis)
Ik ga meestal smorgens, tussen 10 uur en 11 uur. Soms ga ik laat in de middag als mijn oudste dochter graag mee wilt.
Nu ga ik niet meer s`avonds, omdat het zo snel donker is (ik ga het liefst lopend of met de fiets)

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:51

Afhankelijk van mijn werktijden, maar vaak niet voor 07:00 of na 22:30.
ga elke dag 2 keer naar mijn paard toe omdat ik hem er in ieder geval 2 keer per dag uit wil hebben.
Wij hebben geen sluitingsuren op stal.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:32

Ik ga ik ga 4/5 dagen naar mijn pony toe.. en het ligt eraan tot hoelaat ik moet werken de stalling is bij ons tot half 11 s'avonds los dus genoeg tijd..

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:51

mijn ponys staan op een vrij afgelegen gebied, met op de weg ernaartoe een industrieterrein & een woonwagenkamp. Wil dus nu met het vroege donker niet later als 6 uur thuis zijn.

Ma-di-woe ben ik van half 3 tot 5 ofzo daar, donderdag maar een half uurtje, en vrijdag helemaal niet. Zaterdag en zondag minstens een halve tot een hele dag.

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:08

Zowiezo aan het eind van de middag rond 6 uur om hem binnen te halen en zn hooi te geven. En dan om 8 uur weer heen om te rijden (of alleen wortels geven Tong uitsteken )

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 09:13

Bij ons op stal wordt er gevraagd om niet na 23u te komen (tenzij in geval van koliek oid natuurlijk). Tijdens het weekend ga ik overdag, maar tijdens de week werk ik overdag en moet er daarna gekookt en gegeten worden, dus dan vertrek ik pas om 20u of 20u15 ongeveer. Ik woon gelukkig vlak bij (3 minuten) dus als ik dan niet te veel treuzel ben ik klaar om 22u, heel uitzonderlijk eens 22u30.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 09:34

Nu heb zo vroeg donker is zorg ik dat ik voor het donker (half 6) klaar ben met rijden. Dan moet ik nog afzadelen, voeren en opruimen. Dus meestal ben ik wel voor 6 uur thuis. Ik ga dan meteen als ik uit school ben er heen, anders is het dus te laat.

In de zomer ga ik vaak savonds. Dat vind ik fijner want dan he bik mijn huiswerk al af, dan hoef ik daarna niets meer te doen.

marisyaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:23

Heel verschillend want ze staan in de tuin Bloos Vingers aflikken , dus ik kan
er eigenlijk altijd naar toe als ik thuis bn

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:24

Ze staat bij mij ook thuis, meestal kom ik thuis als het net donker is en als het licht ik ben er meestal wel te vinden.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 08:56

Zomers tot een uur of 9 uiterlijk, de paarden staan bij de eigenaren aan huis en wil hun niet tot last zijn. En moet ook nog een half uur naar huis fietsen.
In de winter ga ik niet 's avonds, te donker.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 10:42

Alle dagen, 24 uur lang Vork Tenzij ik op school zit. Staan thuis Lachen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:17

Staan hier ook aan huis, dus begin 's ochtends om ong. 8.15u met voeren. Zet ze een paar uur later in de bak. Dan mest ik 's middags de stallen uit. Ik rij nu meestal eind van de middag, vlak voordat ze naar gevoerd krijgen, want dan moeten ze toch naar binnen. Als ik midden overdag wil rijden moet ik alle paarden uit de bak halen, en is ook zo sneu als ze er net staan Knipoog
Nouja en verder tegen de avond weer voeren...
Dus ben wel aardig wat tijd kwijt dagelijks bij de paardjes Knipoog

misjemira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:45

nou,
's ochtends voordat ik naar school ga ff snel zn stal uitmesten en eten Vork geven daar ben ik meestal een kwartier mee bezig, en dan na school nog een half uurtje ofzo.
maar als ik rij ben er er zeker 2.5 uur mee bezig en dan zonder voeren enzo Vingers aflikken

als het vakantie is ben ik er wel langer mee bezig, maar doorde weeks heb je gwoon de tijd om hem eens te verwennen er niet voor Knipoog

doeii

love_fylkir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:38

in het weekend ben ik er lekker de hele dag Haha! dan mest ik zijn land en ga ik rijden Pling en doordeweeks ga ik na school om 3 uur ga ik dan weg dan ben ik er om half 4 endan ga ik even rijen of loncheren ofzo en voeren natuurlijk Knipoog

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:55

bij ons van 7 uur sóchtends tot 11 uur savonds dus tijd zat Vingers aflikken

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:44

wij moeten in de zomer om 11 uur weg zijn..
en in de zomer liefst al 10 uur.

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:53

Meestal ben ik er s'avonds rond een uur of 7 en dan tegen 10 uur thuis, maar in de vakantie's blijven we wel eens op stal slapen enzo. Er zijn geen tijden bij ons op stal, als ik om 22.00 aan zou komen en ik wil nog rijden mag dat...

eempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:54

Ligt eraan..
Als ik om 5 over 4 uit ben zit ik er tot 7 uur.
Soms moet ik Kastana ook doen dan ben ik ook nog wel even zoet Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 20:57

Door de week ben je welkom van 8 uur 's ochtends tot een uur of 12 's avonds, in het weekend van 8 uur 's ochtends tot 17:00-18:00 's middags (17:00 paarden op stal, ongeveer 18:00 alles afsluiten).

En tussen deze tijden ben ik er altijd regelmatig te vinden. Soms 's ochtends om half 9 al, soms 's avonds om 23:00 nog éven een half uurtje knuffelen ofzo Knipoog