Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
EricPrast schreef:Vlotterdrinkbakken zijn oa. bij Agradi te koop, in verschillende soorten en maten. Vanaf € 36,- Zie: http://www.agradi.nl/prods_view?sc=Wate ... rinkbakken
Dana01 schreef:haha ik wil niet anders, scheelt in de winter enorm met bevriezen

Ronnie26 schreef:Ja dat is dan plastic matiriaal. Dat moet ik niet
Dana01 schreef:EricPrast schreef:Vlotterdrinkbakken zijn oa. bij Agradi te koop, in verschillende soorten en maten. Vanaf € 36,- Zie: http://www.agradi.nl/prods_view?sc=Wate ... rinkbakken
Dat valt reuze mee, weet je dan misschien ook of die gewoon op het bestaande systeem aangesloten kan worden? het is wel het laatste bakje in de rij....
oosterhoff schreef:Ronnie26 schreef:Ja dat is dan plastic matiriaal. Dat moet ik niet
staan toch ook metalen bij!!!
En ja die kan je gewoon op de normale leiding aansluiten.
Sokkebok schreef:Heb je al geprobeert een stuk wortel in de bak te leggen? Met brokjes gaat dat niet, want dat wordt een dabzooi.

Lins_Vetra schreef:T paard zal na verloop van tijd toch dorst krijgen, en heus wel wennen aan de waterbak.. Het zijn geen mietjes hoor
Geen water zelf bij geven (bijv. dmv een emmer) dan leert ie het nooit
Dana01 schreef:wortel ga ik vanavond proberen
en wat betreft de waterbak veranderen, het gaat mij erom dat we de rest gewoon zo kunnen laten, maar als ik het zo lees, is het dus geen enkel probleem om een vlotterbak ertussen te hangen?
verlopen en dergelijke liggen hier genoeg, dus dat is het probleem niet

Lins_Vetra schreef:T paard zal na verloop van tijd toch dorst krijgen, en heus wel wennen aan de waterbak.. Het zijn geen mietjes hoor
Geen water zelf bij geven (bijv. dmv een emmer) dan leert ie het nooit

Steeds maar herhalen en herhalen.. Mijn paard had in het begin ook zoiets van wat is dit, maar heel vaak zelf ingedrukt en haar laten drinken en na een tijdje deed ze het zelf. Succes er mee
EricPrast schreef:Je let wel lekker op hè, Sokkebok! Die vraag over een wortel onderin was al een keer eerder gesteld en de link naar Agradi voegt ook weer echt helemaal niets nieuws aan het topic toe.
't Zal gerust wel goed bedoeld zijn, maar misschien is het geen slecht idee om eerst ff de reacties die er al staan te lezen ofzo, voordat je zelf ook reageert?
Ik stond het berijdertje
Wat een