Afspuiten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Klijntje

Re: Afspuiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:25

Het paardje wat ik op de manege rijd, vindt benen afspuiten hartstikke prima maar zodra de straal bij z'n lijf komt, probeert ie alles om er van weg te komen, gaat zowat hangen en blijft voor geen meter staan.
En groot gelijk dat ie heeft. Ik ga ook gillen en schelden als iemand ineens met zo'n ijskoude straal water tegen me aan komt! Clown En al helemaal in de zomer als het bloedheet is want dan is het verschil zo groot Haha! Brrr paardje pesten vind ik dat, zo ineens dat koude water op de rug ofzo.
Is ook nog es erg slecht voor de spieren dus als afkoeling van het hele lichaam zou ik toch kiezen voor een emmer en een spons.

babychicah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:01

Had de meine vroeger ook,
beginnen met de onderbenen en als ze dat niet meer zo heel eng vind de hele benen en zo langzaam ombouwen tot je het hele lichaam mag doen.
Na 2 maandjes vond mijn pony het afspuiten niet meer eng.

xIngex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:32

Is ze niet bang voor de slang alleen?...Zo begrijp ik dat uit je verhaal, want volgens mij is water opzich niet het probleem...Heb je al eens geoefend met een slang die niet aangesloten zit, om daar naast haar zachtjes mee te bewegen...Mijn paard vond water niet eng, maar die slang was gruwelijk!!Dus heb k eerst met een oud stuk slang geoefend er langsaf, er overheen etc etc....Wie weet is het alleen de slang waar ze bang voor is