welshfreak schreef:Ik heb zelf zo'n paard gehad Alano! Mijn reactie is dus echt wel met gevoelens vermengt, mijn merrie is verkocht (had schrik reed nooit) ze is nu bij supper lieve mensen die ze dag en nacht op de wei kunnen zetten (bij mij 23/24u op stal.) Ik hou nog regelmatig contact met die mensen, ze waarschuwen mij ook als er iets is gebeurd etc. Zo'n mensen vind je zelden maar ze ZIJN er echt wel. Gewoon 4mnd gewacht om te verkopen, dan kregen we een mailtje waarvan we zoiets hadden van: "JA die mensen zoeken we!" Met die mensen klikte het meteen zowel voor het paard als voor ons. Ik had haar niet aan eender wie mee gegeven. Ze is daar zoveel gelukkiger, ik ben dus blij voor mijn merrie dat ik het haar gegund heb voor haar te verkopen.
Ik ging dus echt niet kort door de bocht! Ik spreek uit ervaring.
Ik denk nog elke dag aan haar maar ze heeft het supper daar ben ik 100% zeker van. Ik gun haar zulk leven.
ja en daar ging het nu ff niet om. het gaat erom dat jij het ego vind als ze haar paard houd en er alleen maar mee longeerd en in de wei zet! ik kan je vertellen (ook uit ervaring
) dat paarden het leuker vinden op de wei en longeren dan dat er op ze gereden word.