Charadelover schreef:Het probleem is dus dat ik wel van plan ben met hem naar keuringen te gaan, en als het even meezit proberen hem goed te laten keuren als dekhengst. Ik wil het dus zo lang mogelijk uitstellen.
@neonlight, Is het je zelf weleens overkomen dan, dat jij een schop wilde verkopen maar dat je viel dus de schop niet is aangekomen?
Het is niet dat hij spontaan ineens zomaar ( haha lekker dubbel) bovenop me dook!
Als het je nog nooit overkomen is denk ik niet dat je zo'n conclusie zou kunnen trekken.
en daarbij: elk paard is verschillend!
Mij is het nooit overkomen, terwijl ik echt wel eens ooit naast een hengst gelegen heb op zo'n moment. Mag ik dan wel die conclusie trekken?
Verder had ik hetzelfde gedaan als natasja50, en ik heb ook het idee van het knuffelpony gedoe. Een hengst in dit opvoedstadium kusjes leren geven??? Is 1 voorbeeld, maar zegt al genoeg.
Verder, hengstenkeuring met Winston? Je leeft echt op een rose wolk geloof ik. Kijk eens kritisch naar je pony, een overbeet wordt niet geaccepteerd. Dus daar hoef je hem echt geen hengst voor te laten.
De adviezen die hier gegeven worden, doe ermee wat je wilt, maar ik geef ze voor jouw veiligheid, en volgens mij de meesten hier. Denk nog maar eens heel goed na wat jij voor toekomst met Winston wilt hebben.
) bovenop me dook!