Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LuffB schreef:hier iemand met ervaring van de ruinen kant. 2 jaar achter elkaar in gemengde kuddes gestaan en als een merrie zich aanbood sprong hij er wel op. Altijd lief en voorzichtig (maar zelfs dan brengt het risico's met zich mee. Dit gedrag verminderde een stuk toen hij een supplement kreeg voor zijn hormonen. het duurde even voor er effect was, maar na een maandje had hij een stuk minder praatjes en dekte hij niet meer (of in ieder geval niet gezien en zijn energie niveau was weer als vanouds).
Blussem schreef:Toch vind ik de preutsheid heel bijzonder.
Of zijn de meeste mensen hier a-sexueel? Of doe je zelf niet aan sexs vanwege de risico's? Of enkel 1x in 9 maanden:=
Zolang mijn merrie het fijn vindt vind ik het prima. Ik gun ze het wel dat pleziertje. Wel heb ik de afspraak met mijn paard dat zulke dingen in de wei gebeuren.
Hier trouwens ook nooit vervelende merries. Ze zijn hier juist altijd erg vrolijk het hele jaar door.
Love_Mirra schreef:LuffB schreef:hier iemand met ervaring van de ruinen kant. 2 jaar achter elkaar in gemengde kuddes gestaan en als een merrie zich aanbood sprong hij er wel op. Altijd lief en voorzichtig (maar zelfs dan brengt het risico's met zich mee. Dit gedrag verminderde een stuk toen hij een supplement kreeg voor zijn hormonen. het duurde even voor er effect was, maar na een maandje had hij een stuk minder praatjes en dekte hij niet meer (of in ieder geval niet gezien en zijn energie niveau was weer als vanouds).
Welk supplement gaf je?
Of zijn de meeste mensen hier a-sexueel? Of doe je zelf niet aan sexs vanwege de risico's? Of enkel 1x in 9 maanden:=
Zolang mijn merrie het fijn vindt vind ik het prima. Ik gun ze het wel dat pleziertje. Wel heb ik de afspraak met mijn paard dat zulke dingen in de wei gebeuren.
Hier trouwens ook nooit vervelende merries. Ze zijn hier juist altijd erg vrolijk het hele jaar door.
bliksemflits schreef:Je weet dat mensen (en ik meen dolfijnen) de enige wezens zijn die voor hun plezier seks hebben? Dus wat je zegt klopt sowieso niet, het is geen 'pleziertje' maar alleen een voortplantingsinstinct. En gezien dat niet meer kan brengt het alleen maar risico's met zich mee.
Blussem schreef:bliksemflits schreef:Je weet dat mensen (en ik meen dolfijnen) de enige wezens zijn die voor hun plezier seks hebben? Dus wat je zegt klopt sowieso niet, het is geen 'pleziertje' maar alleen een voortplantingsinstinct. En gezien dat niet meer kan brengt het alleen maar risico's met zich mee.
Ik ben heel erg benieuwd waar op gebaseerd dat alleen mensen en dolfijnen sex hebben voor plezier.
Zowel mensen als dieren hebben sexs omdat het een fijn gevoel geeft met als bijkomstigheid dat er voor planting plaats vind.
Al is natuurlijk niet zo simpel iets als een fijn gevoel gezien natuurlijk ook de hele hormonen huishouding bij komt kijken.
Toch ben ik heel benieuwd hoe men tot conclusies is gekomen dat bij dolfijnen en mensen anders zou werken dan bij alle andere zoogdieren.
Waarschijnlijk is ook zo zelfde bewering dat homoseksualiteit niet bij dieren zou voorkomen en alleen bij mensen zou bestaan.
Blussem schreef:Nee, ik ben getrouwd. Mijn man heeft er wel een knoopje in laten leggen
Gini schreef:Blussem schreef:Toch vind ik de preutsheid heel bijzonder.
En dit is weer een mooi voorbeeld waarom je mensen nooit met dieren moet vergelijken. Ik duik namelijk niet zo veel in bed met gecastreerde mannen die hun ding al 6 maanden niet meer schoongemaakt hebben, jij hopelijk ook niet?
Tribunals schreef:Heb je wel eens aan monnikspeper gedacht? Mijn ruin heeft er ook een handje van om op merries te springen en heeft bepaalde hengsten trekjes, ik vind dit goed werken.
Blussem schreef:bliksemflits schreef:Je weet dat mensen (en ik meen dolfijnen) de enige wezens zijn die voor hun plezier seks hebben? Dus wat je zegt klopt sowieso niet, het is geen 'pleziertje' maar alleen een voortplantingsinstinct. En gezien dat niet meer kan brengt het alleen maar risico's met zich mee.
Ik ben heel erg benieuwd waar op gebaseerd dat alleen mensen en dolfijnen sex hebben voor plezier.
Zowel mensen als dieren hebben sexs omdat het een fijn gevoel geeft met als bijkomstigheid dat er voor planting plaats vind.
Al is natuurlijk niet zo simpel iets als een fijn gevoel gezien natuurlijk ook de hele hormonen huishouding bij komt kijken.
Toch ben ik heel benieuwd hoe men tot conclusies is gekomen dat bij dolfijnen en mensen anders zou werken dan bij alle andere zoogdieren.
Waarschijnlijk is ook zo zelfde bewering dat homoseksualiteit niet bij dieren zou voorkomen en alleen bij mensen zou bestaan.
Blussem schreef:Nou, tijdens de zwangerschap zat ik er ook niet op te wachten dat mijn man boven mij op spring.