Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lachance schreef:Trouwens zijn been breken kan hij met rijden en longeren ook hoor das precies hetzelfde
Lachance schreef:Hier laat ik het bij want de bui hangt er al weer.
Nooit kan er normaal zonder beschuldigingen of normaal gedoe een praatje gemaakt worden.
Jullie weten gewoon niet hoe het te doen zonder de hulpmiddeltjes nou succes ermee.
)Lachance schreef:Bedankt Loreke ga ik zeker doen.
En nu we daar toch over bezig zijn anthea wrm zet jij je principes niet eens opzij is net hetzelfde hoor.
Nog effe en niemand durft nog iets vragen.
Hou het toch beetje leuk.
Een hengstenketting komt er helemaal niet rond basta.
Als ik geen hulpmiddel nodig heb, gebruik ik het niet. Paard natuurlijk is allemaal heel mooi maar soms gaat het mij net iets te ver.
Peetstap schreef:Bokt team moet hier maar es een IP check op gaan doen.....
Lachance schreef:Als je denkt dat ik mijn paard op zo een moment met ijs train dan zit je fout.
Pipodipo schreef:Peetstap schreef:Bokt team moet hier maar es een IP check op gaan doen.....
Volledig mee eens.
Als ik een advies zou moeten geven is dat het paard er misschien wel wat aan heeft om lekker aan het werk te gaan. Het klinkt misschien raar, maar heel veel paarden knappen enorm op als ze elke dag wat te doen hebben en nieuwe dingen leren. Een paard gedijt goed bij regels en de bijbehorende beloningen.
Lachance schreef:Die trap geven zal ik eens proberen bedankt!!
. Op die dagen kwam de ketting dus uit het stof.