Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:Openingspost niet gelezen? Paard is al 2x gesedeerd, werkt niet.
nine1987 schreef:cissy schreef:Openingspost niet gelezen? Paard is al 2x gesedeerd, werkt niet.
Zeg.. Bijdehandje.. Je eigen openingspost wel gelezen? Daar zeg je er niks over..
En ja, ik heb gelezen dsat er met tranquigel gewerkt werd.. Dat werkt wel vaker voor geen meter..
Ik heb t over laten sederen door de dierenarts.. Maar he.. Succes he..
cissy schreef:nine1987 schreef:
Zeg.. Bijdehandje.. Je eigen openingspost wel gelezen? Daar zeg je er niks over..
En ja, ik heb gelezen dsat er met tranquigel gewerkt werd.. Dat werkt wel vaker voor geen meter..
Ik heb t over laten sederen door de dierenarts.. Maar he.. Succes he..
Gut je hebt helemaal gelijk! Was ook niet in openingspost maar wat verderop. Excuse me![]()
Maar gewoon door DA gesedeerd is ook al gedaan en toen ging paard in de ezelstand en nog meer 'uit'
cissy schreef:Dat jij vind dat het zakelijk niet handig is is mijn probleem dan toch?
cissy schreef:Handdoek is ook over gedacht maar paard is niet gek en heel sensibel. Bij sommige paarden werkt het maar deze ontploft bij teveel druk.
Ik vind handoek niet een juiste oplossing want wat als ze loskomt en dan aan de kletter gaat en niks ziet?
cissy schreef:Anoeska schreef:Wat maakt dit nou zó’n speciaal geval? Er zijn toch zoveel paarden die niet op een trailer willen en dat door steigeren, achteruit rennen en hangen aangeven.
Klopt, maar gaan die ook in de freeze?
cissy schreef:Anoeska schreef:Wat maakt dit nou zó’n speciaal geval? Er zijn toch zoveel paarden die niet op een trailer willen en dat door steigeren, achteruit rennen en hangen aangeven.
Klopt, maar gaan die ook in de freeze?