Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amado schreef:Deni11 schreef:Hoeveel komt ie per dag buiten?
Hij staat 24/7 buiten haha
. Ik wil je wel een keer komen helpen als je niet te ver weg woont hoor
Amado schreef:Hij heeft een hele kudde, maar ook naar de paddock toe loopt hij niet mee
Hij staat in Nijkerk![]()
Met snoepjes loopt ie met heel veel moeite wel mee, maar dat kan ik niet blijven doen. Hij mag al niet al teveel suikers ivm eczeem en een maand of 2 terug bijna hb (inmiddels helemaal goed op gewicht etc)
Amado schreef:Omdat ik mijn paard niet in elkaar wil slaan?
Ik had al zo'n vermoeden dat het een Haflinger of kruising zou zijn. Dat dier is gewoon eigenwijs en neemt een loopje met je, figuurlijk dan.
Fijn dat jij denkt dat het met respect en vertrouwen wel goed zit, maar ondertussen wil hij niet eens met je meekomen. Als je dit al maanden met snoepjes en aaitjes probeert op te lossen gaat dat nu met een tikkie waarschijnlijk ook niet meer lukken, terwijl het nooit zover had hoeven komen als je direct duidelijk was geweest. Nu zul je toch echt even door moeten pakken, zoveel als nodig is en desnoods met wat hulp. Als je dat zielig vindt kun je hem beter in de wei laten staan totdat je hem door een kundig iemand kunt laten trainen, want dan kan hij maar beter 'groen' zijn dan al compleet met de trucendoos die jij nu installeert. 
En tips kan geven. Omdat die letterlijk de situatie van een ander perspectief ziet. 
En werkt dat niet krijgt hij een tik onder zijn buik.