Zeer geïrriteerde gepensioeneerde merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 20:35

Arashah schreef:
MentjesMusic schreef:
Haha ik kan er eigenlijk wel om lachen achteraf. Ik met een blij hoofd die pony wat beweging geven. Word ik eerst een end in de rondte gezwiept, dan 30 meter meegesleurd, verbaas ik me over de omgang met de pony, kom thuis, op de een of andere manier helemaal van mijn a propo, lucht ik mijn hart, krijg ik een paar boze bokkers over me heen (gelukkig ook goede adviezen), lekker :D.

Ik probeer te stoppen met roken. Maar nu steek ik toch echt even een sigaretje op.
Damn... :=

ik kan dit gevoel heel goed begrijpen :') met dit gevoel heb ik op donnerdag gelopen _O-

Ja er zitten soms van die dagen tussen :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 20:39

Ach, ik had een stalgenoot die na 6 maanden nog steeds niet van de paddock/stal naar de bak (100 meter) kon met haar paard behalve als ze achter iemand aan kon.
Dan is 1 zo'n dagje niets :D

Cococo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 21:16

Een beetje fragmentarisch geheel.

Haar eigenaar weet kennelijk hoe sterk ze is en weet dat ze wat doet voor een hapje musli.
That's it, ze is 20, met pensioen, ik zou dat hapje musli in gedachten houden, als ik de volgende keer met haar op sjouw ga.
Als ik al met zo'n eigenwijze donder op sjouw zou gaan, je moet daar namelijk wel de humor van inzien.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 00:52

Pandora2 schreef:
Tja... beestje heeft het daar goed, eigenaar vindt het prima zo en 't peerd is al 20 jaar. Ik denk dat je gewoon de zaak moet loslaten...leven en laten leven. Hier staat ook zo ééntje, 24 jaar, gepensioneerd, mag weinig gras ook wegens hb-verleden. Die trekt en sleurt ook als je haar na een kwartier van de hof wil halen. Ik heb ze al 21 jaar en ik kan je zeggen, ik begrijp het dier volkomen. Weten zij veel dat gras niet goed voor ze is? Ik zou ook gaan trekken en sleuren en uit alle macht proberen om toch nog die sprietjes te pakken te krijgen als paard zijnde :+
Dus mijn advies : let it go. Ga met een ander dier aan de slag als je dit graag wil en laat die pensionado voor wat het is :j

Dit :j

Individu

Re: Zeer geïrriteerde gepensioeneerde merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-17 15:43

Mijn collega zegt dat het goed gaat komen toen ik vroeg of ze me wilde helpen. Ze kent de pony goed dus ik denk wel dat ze weet wat ze zegt en dat het ook echt goed komt.