Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
EllenEstime schreef:Bedankt HopeMyDay!!
Ja is een goed idee maar gaat niet in verband met dat drie honden mijn dieren hebben aangevallen.
Ja geloof me ik weet dat dit mijn fout is ik zie dat tenminste zelf in iets wat veel mensen niet hebben.
En ja idd ik heb mijn paard Steigeren en stampen afgeleerd en had bijten in het touw ook afgeleerd gekregen totdat hij begon met tandjes wisselen.
Wil je weten wat hij al allemaal kan?
achteruit gaan, zijwaarts, benen kruisen, voedsel weigeren, lachen, high five, jambette, nee schudden, longeren, lange lijnen, en we hebben beide heel veel plezier hierin dus idd ik denk dat ik het zo slecht nog niet doe nee.
pol013 schreef:even de laatste reactie van gamblerscup daar gelaten: het punt wat gemaakt wordt is juist heel fundamenteel en gaat je met al je problemen helpen.
Dat is de basis van de basis; een jong paard hoort te kunnen ravotten met (echte) soortgenoten. Dat is géén luxe. Dus dat mensen je dat aanbevelen is helemaal niet onredelijk. Daar moet je aan kunnen voldoen vóór je met een paard begint.
Het helpt bovendien een heel scala aan problemen voorkomen. Je huidige problemen worden er misschien beter van andere zullen minder snel voorkomen.
Jij zegt nu: ik woon op een flat en wil een giraffe houden. Maar de bovenburen willen hem niet voeren, maar daar kan ik toch niets aan doen......
EllenEstime schreef:Ja dat weet ik maar zij kennen de hele situatie niet he ofwel?
Ik weet dat een paard zou helpen ja dat weet ik.
Maar dat is een onnodige reactie dus liever laat zo een reacties achterwege bedankt alvast!