Tinker trapt, bokt, steigert en bijt als je haar vangt

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TessaKiss

Re: Tinker trapt, bokt, steigert en bijt als je haar vangt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 11:35

Dankje

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:36

TessaKiss schreef:
Nu ben ik het echt zat met jullie stomme bokkers

Joh, laat het gaan. Zijn gewoon een stil volwassen dames die het fijn vinden om een puber onderuit te halen. In plaats van dit achter de schermen te bespreken kiezen sommige d'r voor om dit op deze manier te doen.

Neemt niet weg dat een aantal van je berichten warrig overkomen. Misschien is het slim om alles even te laten bezinken, wees de wijste en negeer ze hier even.

AlwaysH

TessaKiss schreef:
Nu ben ik het echt zat met jullie stomme bokkers

TS, super leuk dat je zoveel paarden mag verzorgen en hebt, maar wij proberen alleen maar te helpen terwijl we eigenlijk niet uit je topics kunnen opmaken wat er nou is.

ariatje

TessaKiss schreef:
Als ik mijn tinker probeer te pakken uit de wei of stal, zodra je op 3 meter afstand staat komt ze gelijk heel boos op je afstormen en dan gaat ze bokken, met de stal is het nog erger. Ze totaal niet bang van het halster maar zodra je haar gevangen hebt en vasthebt met het halstertouw gaat ze je bijten en proberen te trappen. Ook met het rijden doet ze zo. Soms probeert ze zo erg om jou er af te gooien dat ze zichzelf verwond. Wat is hier de oorzaak van en wat kan ik er tegen doen??

Eh????

Heel rap opvoeden! Bootkamp! Is ze helemaal belazerd....

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:43

@ariatje, ze is naar een paarden therapeut.:)

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:44

Zo een in een blauwe lange jurk?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:44

Dus je hebt al die 5 paarden, waarvan er eentje nu weer verzorgpaard is, inclusief die vijf zadels en drie hoofdstellen die binnen een jaar kapot gingen, én de dierenartskosten en therapie, allemaal betaald met je krantenwijk, supermarktwerk en babysitten?
Dat vind ik knap :D

Spoiler:
Al moet ik toegeven dat ik er vroeger nog wel meer had :j Ik had uiteindelijk een hele manege gekocht van mijn verjaardagsgeld en klusjesgeld! Heel wat avonturen beleefd met Lady, Vlekje, Blackie, Spikkel, Witje en de rest! Die paarden waren heel goedkoop.. Hoefde ik niet te voeren, niet te mesten, niet te borstelen en als ik er geen tijd voor had zette ik ze terug in de kast :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:47

8nnemiek schreef:
Dus je hebt al die 5 paarden, waarvan er eentje nu weer verzorgpaard is, inclusief die vijf zadels en drie hoofdstellen die binnen een jaar kapot gingen, én de dierenartskosten en therapie, allemaal betaald met je krantenwijk, supermarktwerk en babysitten?
Dat vind ik knap :D

Spoiler:
Al moet ik toegeven dat ik er vroeger nog wel meer had :j Ik had uiteindelijk een hele manege gekocht van mijn verjaardagsgeld en klusjesgeld! Heel wat avonturen beleefd met Lady, Vlekje, Blackie, Spikkel, Witje en de rest! Die paarden waren heel goedkoop.. Hoefde ik niet te voeren, niet te mesten, niet te borstelen en als ik er geen tijd voor had zette ik ze terug in de kast :D

Ben jij d'r bij geweest toen de fin. verplichten tussen ts en haar ouders zijn besproken?

Niet persoonlijk naar jou toe, maar; is bokt na al die jaren nog steeds hetzelfde. Als een stel kemphennen d'r bovenop kruipen. Zonde hoor.

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:49

Alhoewel ik het ermee eens ben dat het allemaal wel heel ongeloofwaardig overkomt, vind ik dat Bokt haar wel heel erg in de zeik neemt.
Gewoon effe een modje tippen en TS voor de rest met rust laten.

Spoiler:
popcorn, waar ben je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 14:50

Moderatoropmerking:
Na overleg en het verloop van dit topic, hebben wij besloten dat het op slot blijft.