Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
TessaKiss schreef:Nu ben ik het echt zat met jullie stomme bokkers
TessaKiss schreef:Als ik mijn tinker probeer te pakken uit de wei of stal, zodra je op 3 meter afstand staat komt ze gelijk heel boos op je afstormen en dan gaat ze bokken, met de stal is het nog erger. Ze totaal niet bang van het halster maar zodra je haar gevangen hebt en vasthebt met het halstertouw gaat ze je bijten en proberen te trappen. Ook met het rijden doet ze zo. Soms probeert ze zo erg om jou er af te gooien dat ze zichzelf verwond. Wat is hier de oorzaak van en wat kan ik er tegen doen??
Ik had uiteindelijk een hele manege gekocht van mijn verjaardagsgeld en klusjesgeld! Heel wat avonturen beleefd met Lady, Vlekje, Blackie, Spikkel, Witje en de rest! Die paarden waren heel goedkoop.. Hoefde ik niet te voeren, niet te mesten, niet te borstelen en als ik er geen tijd voor had zette ik ze terug in de kast 
8nnemiek schreef:Dus je hebt al die 5 paarden, waarvan er eentje nu weer verzorgpaard is, inclusief die vijf zadels en drie hoofdstellen die binnen een jaar kapot gingen, én de dierenartskosten en therapie, allemaal betaald met je krantenwijk, supermarktwerk en babysitten?
Dat vind ik knap
Spoiler:
Al moet ik toegeven dat ik er vroeger nog wel meer hadIk had uiteindelijk een hele manege gekocht van mijn verjaardagsgeld en klusjesgeld! Heel wat avonturen beleefd met Lady, Vlekje, Blackie, Spikkel, Witje en de rest! Die paarden waren heel goedkoop.. Hoefde ik niet te voeren, niet te mesten, niet te borstelen en als ik er geen tijd voor had zette ik ze terug in de kast