Ik wilde zelf al een paard toen ik nog in de baarmoeder vertoefde maar door onwillige ouders, studie, carrière, trouwen en kids kwam het er ofwel door geld- of tijdgebrek nooit van.
Vervolgens een dochtertje dat helemaal gek was op "paatjus", maar nog een jonger en ouder broertje dus paard voor mijzelf kwam er niet van.
Ik heb toen voor shetlanders gekozen. Twee stuks maar liefst. Wandelen met de kinderen erop (jongste met pappa meewandelen in de kinderwagen), knuffelen, tutten. Alles vrijheid blijheid (dochter was nog net geen 3).
Ik leerde mennen en ging in verloren uurtjes zelf het bos in. Eerst enkelspan, later het gezin mee in tweespan!
Heerlijke tijd!
Onze dochter ging echt zelfstandig rijden toen ze 7 was (ging ze ook met de shet los achter mij aan mee op buitenrit)
Nu hebben wij zelf een stalletje dus mijn droom (fjord) is er uiteindelijk ook gekomen en onze dochter is inmiddels 11 en rijdt op haar C-pony maar ment ook nog steeds met een van de shetten!
Ook voor jou is er met een pony op maat voor je dochter dus veel te beleven en leren!
Ik wens jullie heel veel paardenplezier!