Montega schreef:Dag Dorien
dorien heeft gelijk. doe je ogen eens open en doe het beste voor dat paard.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Montega schreef:Zeker met het laatste wat je zegt eens. Miss was het probleem dat de stallen dicht waren waar hij is begonnen met draaien. Eerder deed hij dit nooit en had hij een luik. Nu kan hij ook met zijn hoofd buiten de stal en heeft hij de hele dag eten tot zijn beschikking en maatjes om zich heen. Het draaien is begonnen op nare stal (tevens de reden dat ik weggegaan ben) en een uur reizen verhuist ben van familie en vrienden. Maar ach heb niks voor mn paard over he?;)
_Alarm_wlkp schreef:Ik heb ook een paard gehad dat diep ongelukkig werd en in de stress schoot als ie 24/7 BUITEN moest staan, weliswaar met schuilstal en de dekens wanneer nodig.
Paard is verkocht en staat weer in de routine dat ie vroeger stond (stal, paar uur weide per dag, trainen, ...)
En dat gaat top! Hij is de rustheid zelve, niet in de stress en vooral gelukkig.
TamaraFloor schreef:Fijn dat het toch is goed gekomen!
Was waarschijnlijk toch de energie of hoe je het noemt op die stal dat hij daar wel gek deed!
Ik word zo moe van die mensen die zeggen dat alleen 24/7 op het land goed is voor je paard!
Ik woon in noordholland en hier is dat überhaupt geen optie. Vanaf begin oktober is het land te nat.
Maar mijn paard zou vast ongelukkig zijn!
Niet! En trouwens alle andere paarden ook niet bij ons op stal.
Eigenlijk knappen ze juist allemaal op als ze bij ons komen...
En dat terwijl ze niet het hele jaar op het land staan! Toch gek
Die van mij staat een dagdeel op de padouck, komt ze er bij mij uit en bij mijn buurvrouw van stal!
Montega schreef:Nou beste mensen, voor degene die geintereseerd is .. Mijn ruin is verhuist .. Binnen 10 minuten heb ik hem zelf voetje voor voetje de trailer in gekregen. Eenmaal op de nieuwe stal heeft hij in de bak gestaan met een maatje en daarna heb ik hem de stal in gezet. HELEMAAL NIKS AAN DE HAND:) hoofdje lekker naar buiten en hij is gaan eten. Contact gehouden met de stalhoudster en na het eten nog zelf terug gegaan. Stal is netjes dus geen rondjes en hij stond vredig om zich heen te kijken .. Happy horse happy me
TamaraFloor schreef:Fijn dat het toch is goed gekomen!
Was waarschijnlijk toch de energie of hoe je het noemt op die stal dat hij daar wel gek deed!
Ik word zo moe van die mensen die zeggen dat alleen 24/7 op het land goed is voor je paard!
Ik woon in noordholland en hier is dat überhaupt geen optie. Vanaf begin oktober is het land te nat.
Maar mijn paard zou vast ongelukkig zijn!
Niet! En trouwens alle andere paarden ook niet bij ons op stal.
Eigenlijk knappen ze juist allemaal op als ze bij ons komen...
En dat terwijl ze niet het hele jaar op het land staan! Toch gek
Die van mij staat een dagdeel op de padouck, komt ze er bij mij uit en bij mijn buurvrouw van stal!