Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Stel nou dat 'ie de hele dag opgehokt zou staan, dan word 't uiteraard een andere kwestie vind ik. Piekosjj schreef:Ik heb ook een tijdlang weinig met m'n pony gedaan, na het voeren en 's winters mesten vd stallen was de tijd nou eenmaal al op! Nu staan ze op een stal waar de 'klusjes' worden gedaan en heb ik opeens zeeen van tijd dat ik denk van; wat moet ik nou doen?! Ik voel me soms bijna schuldig dat ik alleen kom om m'n pony te verwennen en te poetsen en een aantal keer per week er lekker op stap voor een ritje
Zolang je paard lekker buiten op 't land staat met vriendjes en je er zelf wel gewoon elke dag bent, niks mis mee toch? Paardje vind 't vast niet ergStel nou dat 'ie de hele dag opgehokt zou staan, dan word 't uiteraard een andere kwestie vind ik.
) maar nu is zij weer fanatiek bezig en denk ik "prima" 
Hobbyhorse schreef:Haha da's een goeie Lianennetje. Ach de omgang met die dieren is toch gewoon het allerleukste vind ik hoor. Veel leuker dan rijden. En me verplicht voelen om wat 'te doen' daar doe ik al helemaal niet aan.
Onze katten daar rijden we trouwens ook al nooit op en die zijn ook erg leuk.
Beest komt niets tekort... (Kijk hebben ze medische zorg nodig en je komt nooit/regelt dat niet... ander verhaal) Fitii schreef:Jouw paard heeft een luxeleven waar veel paarden jaloers op kunnen zijn. Ik vind dat de staleigenaresse zich hiermee niet moet moeien, jouw paard, jouw keuze.
Wel begrijp ik niet waarom mensen paarden houden als ze er toch niks mee doen, hier op stal ook, verschillende paarden waar de eigenaar misschien 1x/ maand langskomt. Dan kan je toch beter je geld in iets anders steken...
Fitii schreef:Jouw paard heeft een luxeleven waar veel paarden jaloers op kunnen zijn. Ik vind dat de staleigenaresse zich hiermee niet moet moeien, jouw paard, jouw keuze.
Wel begrijp ik niet waarom mensen paarden houden als ze er toch niks mee doen, hier op stal ook, verschillende paarden waar de eigenaar misschien 1x/ maand langskomt. Dan kan je toch beter je geld in iets anders steken...
Mijn paard, mijn geld, mijn keuze inderdaad
Bambi1995 schreef:Ik ben het rijden gewoon zat. Ik heb ook vaak last van mijn rug met rijden. Ik zat te denken om soms wat lange lijnen werk te doen. Alleen heb daar geen ervaring mee. Weet iemand of dat leuk is?