Staat hoog aangeschreven Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Staat hoog aangeschreven Irma_Maandag schreef:Niet flauw bedoeld, maar denken jullie dat het dier zo moeilijk is? Annemarie zal toch aardig wat kosten.....Zou een ervaren, volwassen iemand uit de buurt ts niet van dienst kunnen zijn?
Heimdallr schreef:Irma_Maandag schreef:Niet flauw bedoeld, maar denken jullie dat het dier zo moeilijk is? Annemarie zal toch aardig wat kosten.....Zou een ervaren, volwassen iemand uit de buurt ts niet van dienst kunnen zijn?
Ja dat zeker, maar die moet je wel vinden. Misschien eens rondvragen bij de manege in de buurt?
mijn vertrouwen is erg vooruit gegaan en die van mijn hafje ook! Het gaat heel goed , afgelope week is het me gelukt om hem gewoon aan zijn halster mee te nemen en hij doet het supergoed want hij trekt niet meer los. Ik oefen dit elke dag en beloon hem dan met iets lekkers of een klopje ❤ we moeten samen nog veel leren maar wat ik tot nu toe al met hem heb bereikt zijn wij super trots