geerke schreef:Natuurlijk was mijn opmerking niet naar jou persoonlijk gericht. Het verbaast mij alleen dat iedereen zich altijd vreselijk bemoeit met wat een ander doet in de paardenwereld vooral. Mensen die hun paard inpakken prima,ik zie dat liever dan mensen die hun paard losgooien ,los laten springen of op de trailer kwakken zonder beenbescherming om....laatst was er op bokt ook een paard wat afgemaakt moest worden,tijdens het transport een pen in zijn been....zonder transportbeschermers uiteraard. Lekker zelf weten maar wel jammer van een paard van 6 jaar oud
Maar als ik een topic open omdat ik me iets afvraag wordt dat dan meteen bestempeld als bemoeien
? Ik vraag me simpelweg iets af. Mag dat niet meer van Bokt
? Ik snap niet waarom zoveel mensen zo geïrriteerd reageren? Ik zal zo nog eens mijn openingspost lezen om te kijken of ik echt een beschuldigende toon heb aangenomen. Als je alles bestempeld als bemoeien kun je ieder topic wel sluiten
.
Overigens zet ik mijn paarden ook altijd zonder beenbescherming op de trailer, ik heb nare ongelukken gezien door beenbescherming...