FrNo schreef:Is het mogelijk om te oefenen op de inrit, erf of wei, daar kun je veilig rijden zonder verkeer en het paard leren om van stal af te lopen.
ik kan je vertellen ik heb het een paar keer geprobeerd maar dat noem ik niet veilig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar als ik eenmaal OP de dijk ben dan wil ze dus niet verder. Het maakt daarbij niet uit of ik ernaast loop of erop zit. In de praktijk heb ik niet meer te vertellen als ik erop zit, ze lijkt gewoon doof voor mijn benen dan (normaal niet hoor!).max66 schreef:ik kan met haar van het erf af lopen TOT aan de dijk, daar laat ik haar wel eens grasjes eten, dit gaat prima. Maar als ik eenmaal OP de dijk ben dan wil ze dus niet verder. Het maakt daarbij niet uit of ik ernaast loop of erop zit. In de praktijk heb ik niet meer te vertellen als ik erop zit, ze lijkt gewoon doof voor mijn benen dan (normaal niet hoor!).
Ik wil nu gaan oefenen om bv 1 meter de dijk op te lopen en dan weer terug, de volgende dag 2 meter enzenz. Het duurt dus nog wel ff tot ik de 150 meter dijk normaal met d'r kan lopen, haha!