Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tigra_ schreef:Ik weet niet denk dat het ook wel per paard verschillend is. De shet hier heeft er geen moeite mee hij kriebelt bij de schouder en de andere zabberen hem nat bij de schoft, rug of kont. Hij staat als ukke puk bij 4 grotere. Kleinste daarvan is een D-pony.
aanschaffen..... Ninx schreef:Tigra_ schreef:Ik weet niet denk dat het ook wel per paard verschillend is. De shet hier heeft er geen moeite mee hij kriebelt bij de schouder en de andere zabberen hem nat bij de schoft, rug of kont. Hij staat als ukke puk bij 4 grotere. Kleinste daarvan is een D-pony.
Zoals anderen opmerkten ligt het dan misschien meer aan het aantal, dan aan het formaat....?
Ninx schreef:Ik heb bedacht een advertentie te plaatsen voor een 'logeer-/leen-shet', dat geeft mij de kans te 'testen' of dit idd werkt voor hem... Hij zal sowieso zichzelf grotendeels moeten vermaken. Ik kan 2 paarden trainen, maar dan is de tijd 'op'. Op momenten dat het kan, loopt hij wel los mee naar het bos en kan hij mee op buitenrit. Dat hij zichzelf op zijn 'landgoed' kan vermaken met een buddy is echter wel handiger.
Tigra_ schreef:Hoe bedoel je met aantal? Als ze maar met z'n 2en zijn zullen ze uiteraard meer naar elkaar toe trekken maar als je groter aantal hebt zal vooral het karakter belangrijk zijn wat er voor zorgt dat ze elkaar gaan opzoeken.
marleeentje schreef:Ninx schreef:Ik heb bedacht een advertentie te plaatsen voor een 'logeer-/leen-shet', dat geeft mij de kans te 'testen' of dit idd werkt voor hem... Hij zal sowieso zichzelf grotendeels moeten vermaken. Ik kan 2 paarden trainen, maar dan is de tijd 'op'. Op momenten dat het kan, loopt hij wel los mee naar het bos en kan hij mee op buitenrit. Dat hij zichzelf op zijn 'landgoed' kan vermaken met een buddy is echter wel handiger.
Nu ga ik iets zeggen wat je misschien helemaal niet zo gezellig is, maar zou wel een 'oplossing' kunnen zijn. Waarom draai je het niet om? Waarom zoek je zelf geen leuke plek bij iemand anders waar je shet met een maatje kan staan? Er staan nog meer shetten en mini's in de buurt heb je eerder gezegd. Is het geen optie om hem daar bij te zetten? Ook aangezien je niet zoveel tijd hebt om wat met hem te doen.
In die zin heeft hij wel een actiever bestaan bij mij, maar ik ben wel iemand van de overdreven goede zorg zeg maar