Super, je paard is je dankbaar!
En goh, wat een onbeschofte manier van werken op je oude stal zeg. Eerlijk gezegd was ik weg gegaan en had ik aangifte gedaan van diefstal bij de politie wb dat zadel. Zijn ze helemaal besodemietert...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, en wat een onwijze laffe streek van je vorige stal zeg.! Fijn dat de verhuizing zo goed ging en ze zo goed reageerde in de nieuwe stal.! ik heb ook een stal gehad die toen ik vertelde dat ik haar ging verhuizen aan het einde van de betaalde maand hadden haar op een ander stuk gezet met een best stenen erin waar ze zich aan kon verwonden makkelijk enz.
soms doen ze toch zo stom als je weg gaat.. secricible schreef:Heel herkenbaar aaaschaaa. Wel fout gehandeld van de politie. Zij mogen niet zomaar jou dingen inpikken omdat zij vinden dat jij iets zou moeten betalen. Als je paard en spullen al weg waren hadden ze zelfs niet kunnen bewijzen dat jij daar had gestaan, op de eventuele bankafschriften na. Maar goed, je bent er weg en dat is het voornaamste...
Goed en snel gehandeld! terpentijn schreef:Mag ik vragen waarom TS hier zelf niet reageert, dat komt wat vreemd over zo, of kan zij zelf geen foto's plaatsen (bijv. jouw camera)? Dat zou kunnen natuurlijk.