Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annnepannne schreef:pleiada schreef:Het feit dat je hier al een topic over opent zegt denk ik wel dat je niet goed weet hoe je het aan moet pakken...Het is niet banketstaaf bedoeld hoor,maar doe het ajb niet..Helaas gebeuren dit soort dingen..
Nee, dat weet ik inderdaad niet.
Vrij zinloze reactie weer, heel bokt stikt van de topics met vragen, krijgen die mensen ook zo'n reactie van jou?
Moet ik de pony dus maar laten ontploffen in zijn stal, terwijl ik hem morgen ook lekker in de wei zou kunnen laten rennen?
Als jij die keuze had maar niet wist hoe je het aan zou pakken had jij toch ook hulp gevraagd om de tweede optie waar te maken?
Merlesophie schreef:dan gewoon met hoofdstel cap op en hengsten ketting eraan longeerlijn erbij en een zweepje!
dan vragen of het paard 24/7 op de wei kan
Ragdollcat schreef:Nou genoeg toch om te zeggen bekijk t maar. Los je eigen probleem op.
Arm dier en jij helpt die dierenbeulen ook nog. Laat dat beest maar verrekken dan moet een dierenbescherming wel ingrijpen.
Als je af n toe helpt dan valt t mee en grijpt de dierenbescherming niet in en help je het dier mogelijk jarenlang nog in deze ellende te moeten laten leven.
ashley1 schreef:Maar wat gaat er dan na morgen gebeuren? Laten we er vanuit gaan, dat jij hem met een cap, hoofdstel zonder teugels maar met hengstenketting, zweepje voor 't geval dat en handschoenen naar een bak of wei kan brengen zodat dat arme dier èindelijk zijn benen weer eens kan strekken, gaat hij dan daarna weer voor een maand terug in complete isolatie in een hokje van 3x3?
Of gaat hij dan de wei op tot oktober? Of gaan ze er dan een koper voor zoeken?