Dat jij bij paarden de term rechtdoor niet kent is niet mijn gebrek. Als jij een paard moet revalideren van de dierenarts en die zegt dat je veel door het bos rechtdoor moet draven begrijpt iedereen dat je de bochten wel moet nemen en niet door de sloot moet omdat dat rechtdoor is. Dus ik spreek me niet tegen maar jij doet opzettelijk dom.
Als jij je 2 jarige 1 keer in de maand een keer 5 minuten in de stapmolen zet is dat niet slecht, maar dan is het de moeite van het vermelden in dit topic ook niet waard omdat het hier gaat over een paard "opnieuw" opleren. Opleren is dingen doen met regelmaat. Met regelmaat longeren of stapmolen is voor een 2 jarige niet goed.
Maar als jij dat allemaal zelf opnieuw wilt uitvinden is dat prima,maar dan kom ik bij mijn eerste zin uit: niet huilen als je paard kapot is bij de 10 jaar. Hij is niet de eerste (en helaas ook niet de laatste)
En je begrijpt wel dat ik in dit topic niet meer op jou in ga.
Koetjesreep
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-13 14:42
Na lange tijd een update : ikzelf heb er nooit mee gereden, nu wordt hij verhuurt aan een meisje dat er wel mee rijdt. Niet mijn paard, niet mijn probleem denk ik dan maar..