paard lust motorkappen, wie zijn paard nog meer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 14:16

heel normaal dit.waar de wilde paarden lopen wordvaak ook gewaarschuwd dat je de auto niet langs de draad moet zetten.mijn oom was zo slim en las het pas toen hij terug kwam en paarden hadden zijn auto dus bekrast

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 14:19

:= wow dat zijn flinke krassen zijn...
mijn man zou echt niet gecharmeerd zijn als dit zou gebeuren die zou gelijk niet meer mee gaan naar de paarden

Liesje89

Re: paard lust motorkappen, wie zijn paard nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 14:51

IJzertekort? :D

Pluisje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 15:03

Ik had het een tijd geleden met mij bijrijpaardje. Wou een stukje met hem buiten gaan wandelen maar stond nog even achter mijn auto te praten met mijn stalbaas. Maar schijnbaar vond hij het te lang duren en zetten zijn tanden volop in me achterklep. Gelukkig is het een oude wagen dus een paar krassen meer of minder maakt ook niet uit. Achteraf kon ik wel lachen om zijn actie. :)) :D

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:41

Wat een apart verhaal
Nooit van gehoort. Waarom zou een paard dat doen?

--
Liesje89 schreef:
IJzertekort? :D

:')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:19

Lynn_Nikita schreef:
Helaas, valt nergens onder en kon mij ook niet apart laten verzekeren.
Lara_silver, valt daar ook eigen toegbrachte schade onder? NOu ja, door je eigen paard / huisdier?

Ik ben wel verzekerd dat als mijn paard het bij een ander zou doen, maar niet bij mijn eigen auto

Bij mijn verzekering valt er alles onder wat mijn geparkeerde auto schade toegebracht heeft. Of dit nu hagel is, of een deur van een andere auto, of een sleutel over je motorkap heen (ja dat is mijn vorige autootje gebeurd) of iemand die met jeans/tas etc langs je auto strijkt en hem verkrast, net als schade toegebracht door dieren van mezelf of anderen. Nu ben ik niet in jullie land verzekerd, dus ik weet niet waar jij precies voor verzekerd bent. Maar als het goed is kan je verzekeraar je dat piekfijn uitleggen als je hem eenmaal kan bereiken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 23:21

Ik had hun al te pakken gekregen maar kon me niet tegen zoiets verzekeren zeiden ze

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:26

Nou banketstaaf zeg.. :n Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:31

Lara_Silver schreef:
Nou banketstaaf zeg.. :n Hier betaal je wel flink maar kun je je zowat tegen alles verzekeren.. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn auto volledig in de prak rijden, dus echt gewoon total loss en ze betalen hem een nieuwe zonder dat zijn premie omhoog gaat. (hij betaald wel 3800 per jaar) en ik maar 800.

Even helemaal off-topic, ga toch maar eens de kleine lettertjes lezen, je gaat namelijk behoorlijk achteruit in je schadevrije jaren,dit merk je pas wanneer je van verzekering wil gaan switchen :o

On-topic: paarden met ijzertekorten :') :')

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:57

Hier ook zo'n vandaal die overal haar tanden in zet :roll:

- Voor de eerste keer aan mijn pas gekochte vrachtwagentje gebonden (gelukkig een wrak van 20 jaar oud) Kratsssssj! een mooi stel tanden op de zijwand.
- Ik bind ze vast op stal, we hadden zo'n western-bar om je paard aan vast te zetten: Krunsjjjjj... daar staat ze met een deel hout tussen haar tanden.
- Ik neem haar mee op een weekendje vakantie, zet haar vast aan een ring die in een mooie witte muur gemetst is: Schrrraaap! daar ging de verf en madam maar vermoorde onschuld spelen.

... en dan heb je de binnenkant van haar box nog niet gezien... je zou denken dat ze voor hamster leert!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 08:07

lieke2 schreef:
Lara_Silver schreef:

Even helemaal off-topic, ga toch maar eens de kleine lettertjes lezen, je gaat namelijk behoorlijk achteruit in je schadevrije jaren,dit merk je pas wanneer je van verzekering wil gaan switchen :o

On-topic: paarden met ijzertekorten :') :')

Ehm mijn vriend heeft officieel géén schadevrije jaren, dit is de eerste verzekering op zijn naam. ;) Daarbij was het een supplementaire verzekering, die twee jaar duurt. Maargoed we gaan wel erg offtopic.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 09:08

Ashkerlon schreef:
Hier ook zo'n vandaal die overal haar tanden in zet :roll:

- Voor de eerste keer aan mijn pas gekochte vrachtwagentje gebonden (gelukkig een wrak van 20 jaar oud) Kratsssssj! een mooi stel tanden op de zijwand.
- Ik bind ze vast op stal, we hadden zo'n western-bar om je paard aan vast te zetten: Krunsjjjjj... daar staat ze met een deel hout tussen haar tanden.
- Ik neem haar mee op een weekendje vakantie, zet haar vast aan een ring die in een mooie witte muur gemetst is: Schrrraaap! daar ging de verf en madam maar vermoorde onschuld spelen.

... en dan heb je de binnenkant van haar box nog niet gezien... je zou denken dat ze voor hamster leert!

De mijne is een bever, ik had een paal van de stal helemaal doorgeknaagd zoals bevers doen, zal straks eens een foto zoeken. In 1 dag tijd, GRRR

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:12

Cyrilletje schreef:
Mijn pony is verrassend kieskeurig eigenlijk voor zo'n vreetzak. :=
Zuur vindt ie niet lekker (mandarijnen enzo) en zoet ligt eraan of hij ervoor in de stemming is. Pepermunt is ook vies.
Kende eerder wel een pony dat tabak wel lekker vond. :Y)

Mn mini is ook dol op tabak. Als hij dan even in de binnenbak aan het spelen was en er lag een uitgetrapte peuk op de grond of buiten dan at ie ze meteen op. -O-
Er hangt altijd een tabaksgeur om hem heen :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 09:56

Matheno schreef:
Er hangt altijd een tabaksgeur om hem heen :')

:') Wordt hij ook chagerijnig als hij 's ochtends niet meteen een peuk kan verslinden? :P

Hier ook een motorkap-sabbelaar. De tanden zijn er volgens mij niet bij aan te pas gekomen, al zou het ook niet opvallen op mijn 21 jaar oude auto :')

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:18

Agosh, tabak.. :')

En als hij z'n dosis nicotine niet genomen heeft, afkikverschijnselen?

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:26

hier ook -O- ,
Dacht van 't zomer slim te zijn door de mestkar achter de auto te plaatsen en dan snel even een rondje door de wei te rijden en mest gelijk op de kar gooien. Normaal ging de trekker ervoor, maar dat kon even niet dus moest het met een auto. Nou hebben we twee auto's: een oudje zonder trekhaak, en een mooie dure nieuwe leasebak van mijn vader met trekhaak.
Had de auto dus van mijn vader mee, rij de wei in (paarden blijven er gewoon in staan), en zet m bij de eerste hoop neer. Loop net naar de andere kant, komt mijn twenter eraan naar de voorkant en zo hap in motorkap. Toen zaten daar echt hele duidelijke tandschraapsels :') . Paard daarna goed weggejaagd anders had ze het zo weer gedaan. Maar heb het mijn vader niet durven vertellen. Heb er ook nooit wat over gehoord :Y)

Susanne100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:29

Misschien wil ze de auto wel dwingen om haar nog een keertje naar Ricardo te brengen om samen te gaan rijden? :P

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:29

Hoe komt een paard erop.. :')

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:35

ja, hoor heb t zefs meegemaakt dat de raamrubber en de ruitewissers aangevreten en opgekluifd waren, op een stal waar mensen heel makkelijk de auto langs de buitenbaan konden parkeren,en als er dan paarden in loslopen....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 13:48

Susanne100 schreef:
Misschien wil ze de auto wel dwingen om haar nog een keertje naar Ricardo te brengen om samen te gaan rijden? :P

Als ze het nog een keer doet, schop ik dr naar Ricardo, mag ze daar wonen :D :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:58

Lara_Silver schreef:

Dat kan in België ook, dat is Omnium of All risk in Nederland vermoed ik

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:04

Ayasha schreef:
Lara_Silver schreef:

Dat kan in België ook, dat is Omnium of All risk in Nederland vermoed ik

Ja precies, nu woon ik noch in België noch in Nederland, maar het lijkt me dat dat in ieder land wel mogelijk moet zijn. :j

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:07

Misschien een tekort aan een bepaalde stof? Ijzer ofzo?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:10

Mijn 3 jarige had van de zomer ook een fiks ijzer te kort, althans dat dacht ze. Ook een auto flink beschadigd, moet 1200 euro schade, gelukkig vergoede de verzekering dit. Zal van het weekend de foto's opzoeken en plaatsen.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:14

Die van mij ook! Is wel makkelijk als je je auto kwijt bent :+