waar weet ik even niet
google is your best friend :d Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
waar weet ik even niet
google is your best friend :d Amirah_Silke schreef:Natuurlijk kan dat.
Een bitloos hoofdstel werkt erg in op het neusbeen.
Sommige ruiters denken omdat je bitloos rijd, je harder kan gaan trekken.
Mer gevolg dat in de meeste gevallen het puntje van het neusbeen afbrokkelt, gebroken is.
Als ik jou was en je wilt bitloos rijden, pak dan een kaptoom
frangelica schreef:ik vraag me af of je die proef rit ook bitloos hebt gereden ?
verder denk ik dat je een beetje niet slim bent geweest om dat paardje te kopen als hij altijd bitloos is gereden waarom dan dit paard kopen ?
ik snap het echt niet hoor.
paardje terug brengen ik denk dat er geen klik is..zowel niet voor jou als voor het paardje om eerlijk te zijn.
ravvie schreef:Tanden nalatem kijken en eventueel lekker appelstroop oo het bit smeren zodat ze hem aanneemt
minajtje schreef:ravvie schreef:Tanden nalatem kijken en eventueel lekker appelstroop oo het bit smeren zodat ze hem aanneemt
en dan? dan weet je nog steeds niet waarom ze met haar hoofd schud, daar is een reden voor.
en die reden moet gevonden worden. ts, ik zou er een da, ta, ostheopaat bijhalen. wij kunnen niet veel doen vanachter de pc.
minajtje schreef:frangelica schreef:ik vraag me af of je die proef rit ook bitloos hebt gereden ?
verder denk ik dat je een beetje niet slim bent geweest om dat paardje te kopen als hij altijd bitloos is gereden waarom dan dit paard kopen ?
ik snap het echt niet hoor.
paardje terug brengen ik denk dat er geen klik is..zowel niet voor jou als voor het paardje om eerlijk te zijn.
wat is er mis met paarden die altijd bitloos worden gereden? ken genoeg paarden die succesvol omgeschoold zijn van bitloos naar met bit en ook andersom..
sorry niet de manier
.